zvein Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Jeg har elektronisk anti-spin i min, og det er ikke no sperre på den. Det eneste den gjør er å kvele motoren når det ene hjulet slipper taket. Irriterendes på vinteren, så den er for det meste skrudd av. *Det er en knapp på venstre side av rattet, og en oransj lampe i dashbordet helt til venstre som blinker når den aktiveres. (Trekant med bilde av en bil som "slenger" med bakdelen) Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 så hva er den mes kurante måten og ordne diffen på? spinner alltid på høyrehjulet bak skulle likt å fått fiksa det. sveisa diff er ikke tema. hakke så mye peil på diff osv. men hvordan funker lamellbrems og slyngdiff ? også vært fint hvis noen kunne forklare hvordan man gjør detta, kunne kanskje vært en ide og henta en diff som man pussa opp siden jeg bruker bilen hver dag. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg