robel Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 der var du ja! ringte i går, men da var det en dude som sa du var i nordsjøen, så han ba meg ringe i dag. Ringer deg litt senere... Men er det noe på bilen som ikke fungerer som det skal? Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 men du som påtsår att jeg ligger på turtallspærra tro e ska få sitte på litt på bane....så kansje det blir litt anen lyd i pipen. for jeg kjører ikke på turtallspærra på bmw'ene mine, det trengs ikke, for da er det bare å gire. Vet ikke om du sikta til mitt eller Deadlyfoxs innlegg her. Mitt var bare en ordforklaring, men jeg sitter gjerne på en tur på bane. :smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excee Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ser kjekk ut :) Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jepp. det stemmer det ja mikael , du er en flink webmaster:fatality: hihi... tak for bra service da vettu. då får komme å bruke løftebukken viss du trenger det vettu.... :hondakick å du skal få sitte på en tur på bane "YNGVEJOS" viss anledningen byr seg. å du kan ringe i morgen for ex "ROBEL", det var broderen som tok telefonen. jeg har telefonen min viderekoblet til han når jeg er på nordsjøen.. :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 den hvite har jo to dører for mye jo... ville hatt det svarte jeg men... Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Prærien racing, dere gir sangen "gøy på landet" en ny mening ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 du mister 242 1,9l har ikke studert mye på bilda av pitbullen skjønner jeg. for den er det også 4 dører på, å det er kjekkt gitt...til fest osv.... å det er definitivt gøy her på prærien ja, det kan vi skrive under på. å de gale har det godt...:hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg