Gå til innhold

Koenigsegg innfører obligatorisk kjørekurs

Ranger emnet

Mew

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bilkunnskapen strekker seg til Clarkson, og det er det, eller? Godt å se hvor mye innflytelse den mannen har. Hva Jeremy Clarkson sier og ikke sier er meg revnende likegjyldig. (Ta ikke det med din bilkunnskap og Clarkson helt seriøst, men han har skremmende mye å si)

Dersom du visste at EB110 var quad-turbo og hadde four wheel drive, hvorfor ikke bare skrive det, istedenfor overdrevne Veyron (den bilen begynner å gå meg på nervene, det er en EB110 med større motor, engine-wise, kjøreegenskapene kan trolig ikke måles med Veyron)?

Nei, det gjør den nok ikke. Poenget var at det var det eneste jeg hadde hørt, lest, sett og kjente til EB110. Hvorfor sa jeg ikke at EB110 hadde quad turbo og AWD når jeg nevnte AWD-biler? Fordi jeg glemte det. Svar godt nok?

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh MR2 er en sportsbil:D:D

Toyota MR2 og Mazda MX-5 er vel nesten det man kan kalle oppskriften på dagens sportsbiler, føler jeg. Lette, små, 2-dørs og 2 seter, en skikkelig sportsbil for gatebruk (Gen 3 trenger mer krefter, riktignok :P).

Fordi jeg glemte det. Svar godt nok?

Ja :P

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota MR2 og Mazda MX-5 er vel nesten det man kan kalle oppskriften på dagens sportsbiler, føler jeg. Lette, små, 2-dørs og 2 seter, en skikkelig sportsbil for gatebruk (Gen 3 trenger mer krefter, riktignok :P).

Ja :P

Eirik

Skeeeeptisk! Oppskriften kanskje, men ikke noe mer en det!;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett av månge gode, gjennomtenkte inlegg på dagbladet:

Egget er bare en oppskrytt jævla drittbil som er helt ubrukelig i mine øyne.

det er kun PR stunt å kjøpe noe slikt. den er Skikkelig upraktisk. Forbaska stygg både innvendig og utvendig. og ikkeno annet!

Folk som er dumme nokk til å bla opp så mange millioner for en slik bil og fortsatt bli frakjørt både på raka ogsideveis av en gammal rusten sierra cosworth til 120.000kr må jo være stokk dum!

jeg vet ikke hvor dem har dette SUPERBIL merket sitt fra... Hva med de bilene ferrari lager som ca 90% mennesker ennå ikke har hørt om som både er så inn i helvete dyre OG heller ikke kan kjøpes av hvem som helst med mindre du har eid en del andre ferrarier fra før av..... hva med dem?......

Egget kan stikke å ruge seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er unasett veldig idiotisk, 800hk på bakhjula er greit 150kmt og over evt breisladden, ellers burde man ha 4wd til såpass med krefter

Er jo ikke det, man må ikke ha bånn gass fra null vettu ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider