Keltern Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hva anser du som rice? Mange av dere har sikkert også irritert dere over folk som ikke kan la være å dra "that's rice! omfg".. det er iaff noe jeg har gjort ganske ofte! :puke: Ville dere for eks. kalt Limmet BMW'en, eller mer spesifikt lakken på bilen for rice? lemme'know people! ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Rice, ikke at jeg bruker utrykket, men for meg er det: Stor vinge Lavt motorvolum 5" enderør Svære åpninger i styling "wannabe" Type-R osv ++ Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Rice er latterlige og ufornuftige modifikasjoner i min bok. I stor grad svære vinger på fremhjulsdrevne biler. I tillegg syns jeg masse stickers er litt Rice. Men for all del, liker du bilen din selv, er det finfint. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 ja, det er ikke at bilen min har blitt kalt rice.. for en mindre rice og mer gubbebil er det vel ikke mange av.. hehe! :) kan si meg glatt enig i det som er sagt her så langt.. :) bare lagt merke til at så evig mange amerikanere og engelskmenn er sykt usakelige når det kommer til emnet "rice"! det dette handler om er rett å slett en liten diskusjon om spillet LFS, og her tar de sistnevnte litt av.. som de ofte gjør på LFS-forumet! er sikkert banalt og uinteressant for (mange av) dere, men ville høre deres meninger, siden jeg ser på dere som laaaangt mer sakelige og fornuftige enn folka dette handler om.. :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Rice, ikke at jeg bruker utrykket, men for meg er det:Stor vinge Lavt motorvolum 5" enderør Svære åpninger i styling "wannabe" Type-R osv ++ Du tok ordene ut av munnen min. Jeg hadde skrevet AKKURAT det samme som deg, hadde ikke du gjort det før meg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 16V Vtec, UUUUUUH. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 rart ingen har nevnt lexus-lykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 16V vTec er riskoker iaff.. :P lexus lykter kan vel kalles rice, når det ikke sitter på en lexus da.. ;) de lyktene er så forferdelig mye brukt.. på alle slags biler! og det er fåtallet av dem som kler det.. har en uttafor vinduet mitt her nå, en calibra, med lexuslykter! ^^ Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 rart ingen har nevnt lexus-lykter... zomg!! tahtz rice!!11 :D Mye dekaler, vinyl og overdrevne fangere/skjørt går også under kategorien rice i mine øyne. Hvilken rice sier du? Boil-in-bag sier jeg - eller kok-i-pose som jeg heller ville kalt det. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Som en kompis av meg sier "Riskoker er et kjøkkenutstyr, du tar da ikke brødrister'n på crusing??? " :D Syntes den er litt fin Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Som en kompis av meg sier "Riskoker er et kjøkkenutstyr, du tar da ikke brødrister'n på crusing??? " :D Syntes den er litt fin haha.. er kompisan dine like artige som deg el?:D høres sånn ut:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hehe... Gullkorn finner man overalt! :D:D:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Rice is for EATING, not DRIVING. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hehe... Gullkorn finner man overalt! :D:D:D haha:D:D:D men spesielt fra deg!:D Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Nå har ikke jeg gjort meg opp noen spesiell mening om hva som er rice og ikke... (jeg vet jeg spiser ris... :D) Men for meg så virker det som at folk mener at ting som ikke forbedrer oppførsel på bilen, Hk, osv er rice... Altså du setter på masse stasj som tilsier at bilen har 300000hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg