rioi Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 dere trenger ikke å gjøre noe kødd. jeg poster ikke denne for moros skyld. http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=77666 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Om noen skriver piss i den tråden der, vil de møte min vrede :) Uansett jævlig trist det som skjedde... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kondolerer Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Like trist hver gang slikt skjer :( Kondolerer Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 huff og huff. fryktelig når slikt skjer. har selv mistet 2 klassekamerater i mc ulykker. Er helt forjæ--- og det går ikke opp for enn før ganske lenge etter. :( Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Fikk vite nå at broren til en kompis av meg var en av de som måtte bøte med livet.. Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 I dag fikk jeg vite at den ene av de som omkom faktisk var en jeg bodde sammen med på internat i nesten et halvt år. Rart at "naboen" over gangen er borte. Jeg kjente han ikke så veldig godt egentlig, men snakket og spøkte ofte med han. Vekslet noen ord hver dag liksom, så det er litt rart at han nå er borte. Vet liksom ikke helt hva jeg føler. Tenker mye på andre venner av meg som kjente han en del bedre. Hun som jeg snakket med i telefonen for eksempel, en vennine jeg også har bodd sammen med på samme internatet, var helt gråtkvalt i telefonen. Tenker også på familien som har mistet en grei og trivelig kar. Det har liksom ikke sunket helt inn for meg, vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Dette er vel samme ulykken som en venninne av meg kjente den ene innvolverte i. Tilstanden hans hadde visstnok stabilisert seg nå, og det er gode nyheter. Håper han og de andre som ble skadd klarer seg noenlunde bra. Mine dypeste kondolanser til familie og venner av de omkomne, de skadde også forsåvidt, ulykker er en forferdelig trist ting. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 trist når unge mennesker blir revet bort på den måten.husk livet er dyrbart og hver dag man får er en gave.kondolerer til familie og alle som kjente de to som mistet live. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg