Atmobil Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg har en tid ikke hatt gløding på min Passat. Jeg regnet med at det var glødeplugger som var gåent så jeg kjøpte nye og bytta. Fikk bare bytta to da de to andre satt så komplisert til at jeg ikke fikk tak. Etter dette var det ingen reaksjon og ifølge Haynes boka så kunne det være glødereleet så jeg kjøpte et nytt et fra Møller. Satte inn dette og fremdeles ingen gløding. Jeg sjekka om det kom strøm til pluggene når jeg skrudde på tenninga og det gjorde det ikke. Lurer på om det kan være andre ting jeg kan sjekke og fikse på egen hånd eller om jeg må på verksted med dette. Begynner og bli veldig lei av alt trøblet med denne bilen nå. mvh Gaute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Sjekk glødesikringen på bilen din :) Står sikkert hvor den er plassert hvis du ser på det lokket over sikringsboksen der det står oversikt over hvor alle sikringene er hen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atmobil Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ja jeg har sjekket sikringen. Den er i orden. I følge Haynes boka så skal gødinga aktiveres ved at man åpner og så lukker døra igjen. Noen som vet hvor bryteren til dette ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Lyser glødelampa? Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleness Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Dersom det er ein TDk, og ikkje ein TDi du har, så glødar ikkje bilen når du set på tenninga... Av ein eller anna grunn har VW gjort det slik at den startar glødinga når førardøra vert opna. Er i alle fall det eg har fått beskjed om. Dersom du er kjapp når du set deg inn i bilen, og skrur på tenninga, så vil du truleg sjå glødelampa lyser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 min g3 gløder ved tenning,ikke med og åpne døren. Er en 1,9 tdk Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 har du sjekka sikringa? d e ei svær sikring trur den e på 70a. æ har nettoppbytta alle gløde plugger, bilen ble n:) Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 sikringa te glødinga e i motor romme!! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg