Gå til innhold

Hvem tenkte "Hey, hva med å legge gummi rundt hjula?"

Ranger emnet

Michael

Anbefalte innlegg

du veit det er en tegneserie? at det ikke er ekte, sant?

Selve Flinstone-familien er jo oppdiktet, men serien er jo basert på fossilfunn som ble gjort som bevsier at det var slik de levde i steinalderen.

Det var når John Dunlop ved et uhell sølte svovel på gummien at vi fikk det som kalles vulkanisering. Før det var gummi egentlig ubrukelig som dekk.

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenacius

Jeg ruller

tenacius sin avatar

Medlem siden: Feb 2006

Sted: Lye

Send en melding via MSN til tenacius

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Mew

Geinale folk! F.eks bilen til Flintstones med steinhjul, ser ikke særlig konfertabel ut!

Volvo 240 GL 90 B230F

tenacius er ikke pålogget Rapporter innlegget til moderator Svar med sitat Hurtigsvar til denne meldingen

tenacius

Se offentlig profil

Send en privat melding til tenacius

Finn fler innlegg av tenacius

Legg til tenacius i vennelisten din

Ulest I dag, 09:17 #5

MoRt1N

villmænn

MoRt1N sin avatar

Medlem siden: Jul 2005

Sted: lillehammer(øyer)

Send en melding via MSN til MoRt1N

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Mew

Geinale folk! F.eks bilen til Flintstones med steinhjul, ser ikke særlig konfertabel ut!

---------------------------

Det er jo en perfekt uttalelse i denne tråden, og gir full mening, med en hentydning som alle burde forstå, selv folk med null peil eller inntresse for bil fatter.

Men dere tok fra att dette var tegne serie :shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve Flinstone-familien er jo oppdiktet, men serien er jo basert på fossilfunn som ble gjort som bevsier at det var slik de levde i steinalderen.

Det var når John Dunlop ved et uhell sølte svovel på gummien at vi fikk det som kalles vulkanisering. Før det var gummi egentlig ubrukelig som dekk.

ja veit det er oppdiktet. slik de levde? :hvaskjera sett bilan i flinstone?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---------------------------

Det er jo en perfekt uttalelse i denne tråden, og gir full mening, med en hentydning som alle burde forstå, selv folk med null peil eller inntresse for bil fatter.

Men dere tok fra att dette var tegne serie :shake

ehm, hva med profilan?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA så bra! Jeg veit ikke helt hvem sitt IQ nivå som er høyest her... Har såpass med vett i skallen, at jeg skjønner at det ikke er realistisk å kjøre bil med beina! De hadde jo aldri en gang klart å rikke den bilen 1 cm med tanke på vekten av hjula! Noe som sikkert hadde tilsvart 100-150 kg pr. hjul!

Var meningen å være litt morsom! Men jeg skal ikke gjøre det igjen! LOVER!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA så bra! Jeg veit ikke helt hvem sitt IQ nivå som er høyest her... Har såpass med vett i skallen, at jeg skjønner at det ikke er realistisk å kjøre bil med beina! De hadde jo aldri en gang klart å rikke den bilen 1 cm med tanke på vekten av hjula! Noe som sikkert hadde tilsvart 100-150 kg pr. hjul!

Var meningen å være litt morsom! Men jeg skal ikke gjøre det igjen! LOVER!

mhm, skjønte at du ikke meinte det seriøst! derfor jeg sa det.. men ikke alle skjønte det jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider