SteyrSpider Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg har akkuratt kjøpt meg en 88 740 TIC bilen er hvit med rødt delskinn (ikke den flotteste kombinasjonen men...) Turbotrykket er oppjustert til 0,9 og den er påmontetr 3" eksos fra Turbo og ut samt en billig dumpventil.. Bilen går meget bra men er ikke chippet så den kutter av og til.. Det er Soltak, taktrekket bærer preg av fukt Ellers er bilen meget bra for rust og motor går billig og veldig fint. Det har vært AC i bilen men pumpe med alt er fjernet.. Gir er en 5 trinn med elektrisk overdrive der 5 kommer og går.. Bilen er rimelig bra karosseri messig men har fått en ørliten dult i den ene siden bak så det er en liten utoverbulk i den ene bakskjermen... er en dårlig framskjerm og litt rusk ellers som man må regne med på en slik gammel bil.. Spørsmålet er følgende.. hva skal jeg gjøre med den.. Kom med forslag.. både motormessig og interiør, og karosseri.. Har tilbud om å bytte den i en 740GL 90 mod i bra stand Men dette er en morsom bil jeg tror jeg vil beholde, men lurer litt Trenger råd og vink her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Fin den der...tips:hvite blinkers på sidene,hvite blinkers bak,lakkerte speil i bilens farge og sparkle igjen hullet etter lykteviskerne og så lakkere den (alså lista under lykta) i bilens farge:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Den så jo ikke så ille ut den dær! :) Noe som er fint, er hvis du lakkerer listene på fangerne i bilens farge. Lakk underkanten av blinklysene sånn at de går i ett med lista under lykta. Den fineste stylinga du kan ha på 740, er etter min mening add-on. Det er den cleaneste :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Få deg kvite blinklys på siden, det gjør bilen mye tøffere! Send PM om du er interesert, har liggende. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ja den blir rett å slett rå med hvite blink på sidene, MYE tøffere^^ Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg