Gå til innhold

Gammelt eller nytt kofferlokk? Må bytte...

Ranger emnet

volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

Hej!

I forbindelse med at jeg knøla bakskjermen har jeg også knerta koffertlokket, så det jeg tenkte litt på var om jeg skulle sette på det gamle (før 86) eller maken til det som sitter på nå (86+) bare uten bulker...

Tenkte da på å montere grp A vinge hvis jeg setter på ett gamlere ett...

Har jo den nye fronten, 86 og framover..

Noen som har forslag eller innspill?

Kommer forresten en liten tråd om bytte av bakskjerm...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg synes også, siden jeg uansett må bytte og lakke om så...

Men er liksom så usikker på hva jeg skal sette på, bilen er jo original med det nye, men er tøffere med gammelt lokk og grp a vinge...

Det nye er penest uten vinge.

Andre argumenter for/mot?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra preben von fotsvette, da skal jeg stjele det hvis ikke jeg finner noe annet...

SS: er det som er litt dritt, skulle hatt gamle fronten jeg...

BTW: Jeg fikk overbevist den nybakte cosworth duden om at det gikk ann å sladde med gammal volvo uten sperre..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel til det.. Må lakke om hele bilen regner jeg med... MÅ lakke om hele ræva på den, så nå kan jeg gjøre litt diverse andre mods...

Koffertlokket har slått inn i den andre bakskjermen og flassa av lakken der også... Har jo 850r vinge som er halvveis modda for å passe 240, men har aldri hatt arbeidslyst til å gjøre den ferdig.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg går for den... Vingen ligger jo klar, mangler bare å mygle noen fester til den. Det er jeg ikke sikker på åssen jeg skal løse enda...

Fikk retta det lokket jeg har nå såpass at det kanskje går ann å bruke det på nytt... Men skjermen er helt skrot...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider