142 preformance Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Passer ferrita eksosen fra AWD på en FWD? Hva er forskjellen? Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Vil ikke tro at rørføringen er lik før og over bakakselen. Flere av innfestingspunktene for awd-anlegget sitter i selve bakakselkonstruksjonen. Jeg kjøpte noen av brakettene for awd da jeg bygget dobbelt utblås på vogna mi, men de rett etter bakakselen fikk jeg ikke brukt. Kun de som sitter ved støtfangeren. Anlegget mitt er basert på framre del av et Ferrita fwd-anlegg og selvbygg fra bakakselen og bakover. Ble bare litt over middels fornøyd. Et lite bilde: Reodor F Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 off topic:/ va er fargen på bilen din reodor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 off topic:/ va er fargen på bilen din reodor? Jeg har to. En rød (bruksbilen) og en burgunder metallic (prosjektbilen). Reodor F Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Osmosis Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 den røde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 En helt standard 144 hk sak. Det er den du ser ræva til på bildet. Reodor F Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg