teblast Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Noen som vet om metabo sveiseapparat er et bra sveise apparat og kanskje har noen erfaring med den vurderer denne litt Virker bra ut fra specs ihvertfall! http://www.metabo.no/metabo/halbstationaere_stationaere/no/no/produkte/mig_magsveiseanlegg/beskyttelsesgasssveiseanleggmig_mag150_20xt_0021081700.html Selger den på felleskjøpet for ca 7500,- Egentlig kunne jeg tenkt meg noe billigere lest mange poster ang. hvilket sveiseapparat man burde kjøpe. Men hvor får man kjøpt det utenom sveisegrosister. Biltema apparatet vil jeg ikke ha. Lurer også på Kennedy apparatet de selger 5890,- på gasolin.no Trenger vel egentlig kun et 100A apparat, men vil ha et som sveiser jevnt, lenge, gjerne "S" merket, og er billig! Og hvor får jeg kjøpt det apparatet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoePote Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Metabo skryter veldig av apparatene sine i katalogen sinn i hvertfall, kanskje med god grunn? Om du ønsker billigere, kan jeg nevne Telwin. De har et som trekker yter maksimalt 170 A, til 6000 kroner. (Telwin 180 Turbo) Enda billigere? Telwin 162/1 på Clas Ohlson, yter 30 - 145A... 3400 kr. Du gjør lurt i å ikke velge Biltema apparat.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg fikk også tips om metabo da jeg sist var ute å sjekka priser på sveiseapparat. Han jeg prata med sa at det var på høyde med Esab, men lå omtrent på halvparten av prisen. (litt overdrevet men...) Dette var apparatet jeg fikk pris på: (7000+moms) http://www.metabo.no/metabo/halbstationaere_stationaere/no/no/produkte/mig_magsveiseanlegg/beskyttelsesgasssveiseanleggmig_mag170_30xtc_0021081900.html 7.649,00 kr pluss moms skal de ha på FK ser jeg. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg