RamstadTech Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Eg blir forundret av å køyre min Vectra A med C20NE og min kjærstes Calibra med C20NE. Hennes går så mykje bedre, spessielt på lavt turtall. Greit nok er Calibra et snev meir earodynamisk og muligens litt lettere, men dette er i allefall ikkje mykje. Min har stor åpent K&N filter forsynt av menger med kaldluft. Planet topp 0,7 mm, fersk slipte ventiler og seter og ingen slitekant i sylindere. Hennes har ikkje lydpotte nr 1 og effektpotte som nr 2. Selger oppga ikkje at den var chippet. Har virkelig effektanlegg så stor betydning, spessielt på lavt turtall, eller har planinga av toppen min flyttet effekten til eit høgere turtall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Eneste jeg kan tenke meg er at det kan være ei anna girkasse på Calibraen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det kan vere eit poeng. Ej he F16, men he ennå ikkje sjekka ka ho he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Nope. Det var F16 der og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Du har F16WR, mulig calibran har F16CR. Det utgjør en del på aks. CR vil si tettsteget sportkasse. Kjør samme fart med begge bilene på f.eks 3.gir 80km/t, sjekk om turtallet er likt på begge da. Tipper calien har høyere turtall Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Allright. Der he oss et svar. Ej he ikkje hatt turteller i bilen så den biten fått testa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg