_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Har en 230et og pluggene har sotet seg 2 ganger nå på bare 1 måne. Sist gang hadde jeg ngk bpr7es plugger i tillegg..de skal vel tåle litt me? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Nei, de tåler mindre. På min opplevde jeg at pinna som står over stiften, var smelta vekk. Så jeg gikk over til NGK BPR5ES. De tåler mer varme. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hmm..så jeg burde prøve andre plugger da? eller er det noe annet som gjør at de soter seg? isåfall hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 kjør bosch super 4 du... tåler satans mye juling, og tralla går faktisk bedre. Dog, grunnen til at en ET-motor ikke går reint kan være mange..så pluggskifte er ikke alltid nok ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 kjør bosch super 4 du... tåler satans mye juling, og tralla går faktisk bedre. Dog, grunnen til at en ET-motor ikke går reint kan være mange..så pluggskifte er ikke alltid nok ;) Hva er det første jeg bør se etter da? Har hørt mye rart som kan gjør at de soter seg..alt fra pluggledning til fastbrente stempelringer.. Veit at loftmengdemåleren er litt merkeli på den..den skruen som du kan stille på er stilt helt ut(sånn den får mest luft) og til og med da er de såvidt de er innenfor kravene på CO. Forige eier sa at jeg kanskje måtte bytte boksen..men litt rart at den plutseli skulle bjynde å sote seg akkurat nå...har jo hatt bilen lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg