Gå til innhold

Hvorfor har det blitt en så sur tone her på forumet?

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er dumt at det har blitt en så sur tone her på forumet.

Her er et typisk eksempel på dette:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&postid=167479

Unødvendig surhet, på helt vanlige poster..

Det er ikke noen vits i å jage bort folk fra forumet heller, mener nå jeg, så kanskje alle kunne ta det litt kult og være i litt godt humør?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tar alt litt for seriøst her og da.. Som rdl skrev, "Det er bare en gooooolf"

Da tar folk helt av og det kommer da 4 5 sure post om hvordan man skal/ikke skal være på forumet og forbanner de som er "morsomme".

"hva var egentlig vitsen med den posten, kommer du liksom hit bare for å skape kvalme?"

Hva er kvalmt med å skrive: det er bare en goooolf"??

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sheriff

Hva er kvalmt med å skrive: det er bare en goooolf"??

Det hadde du forstått hvis du hadde lagt ned masse tid, penger og kjærlighet i et prosjekt, så kommer det en tönt og sier.. hallo det er bare en bil..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah...look who`s talking..

Hvem var det som sutret og pep om att han hadde "lovlig" avatar mens han påpekte att andre ikke hadde .....

Ikke ta livet så veldig seriøst a...

Jeg ser ikke det du ser.. Jeg synes det er en lystig tone, og mange gode innlegg..

Dette er ett forum jeg leser når jeg tar meg en pause...

Da ønsker ikke jeg og lese alltfor mange "alvorlige" innlegg!

Just my 2cents

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Her er et typisk eksempel på dette:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&postid=167479

Unødvendig surhet, på helt vanlige poster..

Det er ikke noen vits i å jage bort folk fra forumet heller, mener nå jeg, så kanskje alle kunne ta det litt kult og være i litt godt humør?

Noen dager er alle rett og slett bare sur og andre dager er alle rett og sett "blide" :D

Det varierer jo selvsagt og dermed vil jo alle poste "surt" på sine sure dager og "snilt" på sine gode dager. Jeg venter hvertfall ikke til en "god" dag før jeg sjekker forumet ;)

bedre med en gjevn strøm av sure poster så slipper vi poster der noen "ekploderer" med noe de har holdt inne lenge :rolleyes:

Det er tross alt bare mennesker som svarer på postene ikke noe automatisk generert stuff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er selvfølgelig ikke noe galt med litt humor osv.

konstruktiv kritikk er det heller ikke noe galt med

men nedlatende bemerkninger synes jeg at man kan spare seg for.

når noen velger å poste bilde av bilen sin (eller liknende) synes jeg at man kan gi faen i å slenge dritt.

man løper selvfølgelig en risiko for at noen ikke liker bilen din (eller liknende), og det må man må tåle å høre.

men hvis man skal kommentere noe bør man helst vise litt respekt for den man kritiserer.

det er min mening.

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få si at jeg støtter Ideal på det med avatarene. Det er ikke alle her som ser på forumet sitt inne på gutterommet sitt, og det er ikke alle som ser på skjermen deres som forstår at det er en avatar. At det er noen retningslinjer på avatarer, dør dere ikke av, og livet går videre for det om.

Det med at det er en litt sur tone på forumet, skal ikke være så vanskelig å endre... Det er bare å tenke LITT før du poster, og prøve å bare svare på de postene du har noe konstruktivt å komme med. "Det er jo bare en golf" er et perfekt eksempel på en "tomgodspost", dvs en unødvendig post.

Dette forumet består av forskjellige personer, og noen tar seg nær av at andre snakker "negativt" om bilene deres, som de gjerne har brukt månedsvis på å gjøre sånn som den er...

Takk for meg

bjirn

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med Ideal, bjirn, TiNy og Jonaldo.

Originally posted by Mrleone

Jeg ser ikke det du ser.. Jeg synes det er en lystig tone, og mange gode innlegg..

Dette er ett forum jeg leser når jeg tar meg en pause...

Da ønsker ikke jeg og lese alltfor mange "alvorlige" innlegg!

Det blir vel ikke alt for alvorlig hvis en sparer seg for noe av drittslenginga?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider