Gå til innhold

Bilder; teeg @ DRIFT BATTLE 2006

Ranger emnet

teeg

Anbefalte innlegg

Da har jeg også fått renska vekk de dårligste bildene jeg tok. Det ble en til dels våt og kjølig affære å stikke til rudskogen denne helga, og lite dekkrøyk, men man har lite å si når værgudene bestemmer seg for å begynne med regn bare noen dager før arrangementet begynner :boxers menmen, nivået på de fleste drifterne var veldig bra. Spesielt ha||on kjørte utrolig bra, bare synd han satsa litt for hardt i siste kjøring. All respekt til hans nivå av satsning.

Anyhow, onwards til bilder. Jeg skulle likt å ha fått stått i midten en stund for å få mer variasjon og fartsfølelse på bildene, så jeg er ikke fornøyd med spenningsnivået i bildene. Må nok ta av hatten for DevilsTower for bildene han har lagt ut, skikkelig bra nivå på de bildene. Hvis dere ikke har sett på hans bilder enda, stikk innom http://bilforumet.net/showthread.php?t=143456 ... og hva dere enn gjør, gi blaffen i å syte over at det var dyrt i den tråden. It wasn't, og det er offtopic.

Og nå noen smakebiter:

IMG_2052.sized.jpg

IMG_2058.sized.jpg

IMG_2064.sized.jpg

IMG_2111.sized.jpg

Resten av bildene (bare 45 totalt) ligger på http://bilder.driftfun.com/rudskogen-2006_10_21-drift_battle-tgr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke har vært noen som har posta bilder av twin driftinga, så fant jeg ut at jeg skulle like greit ta og legge ut de jeg tok, selv om jeg egentlig fant ut at de ikke var gode nok (dårlige lysforhold = mørke og kornete bilder :boxers ).

Som alltid, noen små smakebiter:

IMG_2263.sized.jpg

IMG_2265.sized.jpg

Resten begynner på side 6 i galleriet, direktelink her: http://bilder.driftfun.com/rudskogen-2006_10_21-drift_battle-tgr?page=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kommentaren om bildene mine teeg:) (vet ikke om du så meg der jeg prøvde å skjule meg for sjåførene med cammo jakka mi? hehe)

Don't mention it, du hadde mye bedre nivå generelt enn jeg hadde, spesielt med tanke på variasjon. Nå kom jeg meg bare bort dit i 2-tiden eller noe sånt og, så det ble ikke akkurat så mye leking å snakk om mtp vinkler osv.

Og nei, jeg fokuserte mer på bilene enn folka rundt. Eneste jeg la merke til var en som insisterte å stå rett overfor sandfella etter depotstrekka, helt innmed skilleveggen. Spenstig plassering. :P

Jeg likte mange av bildene dine, spesielt disse!

Takker, takker. Jeg likte de jeg og, selv om jeg ble lei av å se bilene fra samme vinkel etterhvert.

Rart ingen har bemerka de små påskeegga jeg la inn i serien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilder TGR :D Tøfft gjort å stå ute i regnværet med dyrt kamerautstyr :)

Pssh. Verste som har skjedd til nå er noen småflekker på innsiden av ene glasset i linsa. Synes ikke på bilder engang. Det skal jo tåle såpass, ellers blir jeg irritert. :D

Og syntes ikke bildene ble helt å rope hurra over denne gangen. DevilsTower var klart bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider