OndSofa Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Veit ikke helt hvor dette hører hjemme men.. Sakset fra adressa.no, noen som veit hva det er snakk om? Politiet stanset i lørdag ettermiddag en mannlig bilist i 20-årene midt i Trondheim sentrum. Politiet har over lang tid mottatt meldinger fra bekymrede trafikanter på mannens kjøring. - Hans atferd har blitt beskrevet som ikke i overensstemmelse med vanlig trafikk, opplyser operasjonsleder Astrid Metlid ved Sør-Trøndelag politidistrikt til adressa.no. Mannen er bosatt i Trondheim og ble for kort tid siden anmeldt for farlig og uvettig kjøring. Torsdag kom det ordre fra politijurist om at mannen skulle stanses og fratas både bil og førerkort. - Vi har fått meldinger på denne bilføreren i flere måneder. Meldingene har kommet fra publikum som beskriver mannens oppførsel i trafikken som «aggresiv», «villmannskjøring» og «utilregnelig». - En melder som kjørte bak mannen beskrev det som det verste han hadde sett, sier Metlid, og nevner farlige forbikjøringer som et punkt mot mannen. Mannen ble påtruffet i sentrum lørdag og stanset av politiet. Førerkortet ble uimddelbart beslaglagt og bilen ble tauet inn. Politiet beskriver hendelsen som udramatisk. - Det vil bli opprettet en straffesak mot mannen, så får vi se videre hva som skjer. Det viktige nå var å få ham ut av trafikken, sier Metlid, som påpeker at han ikke er pågrepet. [/Quote] Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kjapp bil 22.10.06 - 13:30 Hvis dette er en Nissan Skyline, er den en av verdens raskeste serieproduserte biler. Den er nektet registrert for veibruk i Nord-Amerika, og får kun kjøres på bane... USA er jo kjent for sin liberalisme når det gjelder biler. J.fr. V-8-'ere og heftige sportsbiler, men DENNE godtar de ikke... Få den vekk fra trafikken! Av: besservisser Svar på innlegget Skyline 22.10.06 - 12:33 Det er en hvit Nissan Skyline som driver med den samme bedritne kjøringen i sentrum hver kveld. Håper de tar den å. Hvis ikke skal jeg stjele min nabos hjul-laster å parkere oppå den Av: riskokerhater HAHA, for noen kommentarer på adressa.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Oi.. Ikke bra, ikke bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Er ikke Skurk som er tatt a ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Noen som har link til saken=? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Er ikke Skurk som er tatt a ? :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Noen som har link til saken=? Here u go: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article740825.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Takker! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 tenkte og umiddelbart på skurk!.. satser på at det er han jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg har en misstanke om hvem det kan være... Finner det fort ut, da denne bilen ofte er ute på gata... Ser fort om den er der eller ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg har en mistanke :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg har ingen mistanke. Kan noen lede meg i riktig retning her? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg har ingen mistanke. Kan noen lede meg i riktig retning her? Hadde du bodd i byen hadde du vel hatt dine mistenkte du også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 seff! Men nå bor jo jeg ikke i trondheim da! Snakker vi om en bruker her inne? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 seff! Men nå bor jo jeg ikke i trondheim da! Snakker vi om en bruker her inne? Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg