Gå til innhold

Trondheim: Stanset utilregnelig sjåfør

Ranger emnet

OndSofa

Anbefalte innlegg

Ikke meg som er tatt nei.

Har hærja med rød opel i trondheim sentrum noen ganger ja, men i dag knærta jeg bakakslingen på opelen, så det blir ikke noe flere anmeldelser på den opelen på en stund nei.

Eneste jeg vet jeg har blitt meldt for i Trondheim, er litt burning oppe på Brundalen videregående skole.

btw: noen som har en bakaksel til opel omega 2,0i liggende, som de ikke har bruk for lengre?

Jeg har i allefall bruk for en.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjapp bil

22.10.06 - 13:30

Hvis dette er en Nissan Skyline, er den en av verdens raskeste serieproduserte biler. Den er nektet registrert for veibruk i Nord-Amerika, og får kun kjøres på bane... USA er jo kjent for sin liberalisme når det gjelder biler. J.fr. V-8-'ere og heftige sportsbiler, men DENNE godtar de ikke...

Få den vekk fra trafikken!

Av: besservisser Svar på innlegget

Skyline

22.10.06 - 12:33

Det er en hvit Nissan Skyline som driver med den samme bedritne kjøringen i sentrum hver kveld. Håper de tar den å. Hvis ikke skal jeg stjele min nabos hjul-laster å parkere oppå den

Av: riskokerhater

dette kan jo UMULIG stemme? man får jo regga "hva som heldst" i statene jo.. + det er jo en rekke biler som er LAAAAANGT råere enn skyline rett fra fabrikken.. men har ikke hørt noe i nerheten av dette før..

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kan jo UMULIG stemme? man får jo regga "hva som heldst" i statene jo.. + det er jo en rekke biler som er LAAAAANGT råere enn skyline rett fra fabrikken.. men har ikke hørt noe i nerheten av dette før..

eff.. mere myter... Skyline kan regges i USA....

Et eksempel:

http://fast4wheels.com/

Your source for U.S.A. LEGAL and REGISTERED high performance Nissan Skyline GT-R and Nissan Silvia S15 and other JDM (Japanese Domestic Market) cars

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt med ro jones... Du kan flytte til statene og kjøpe deg en skyline med amerikanske skilter og bruke den på amerikanske veier

Meeeen, det var vel kanskje ikke det som var planen din :D

Nei det er nokk ikke helt en skyline som er planen nei,. selv om det er relativt knallrå biler :D men saken var bare at jeg holdt på å falle av stolen når jeg leste det der.. what the FU*K is the world commin to?!?!.. heldigvis var det bare et tomt rykte

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Politiadvokat Ann Charlotte Benberg er av en annen oppfatning.
Samme h*** som mente at det ikke var straffbart å komme med trusler og å knuse ruta på bilen min i april i år... Makan til dobbeltmoral

Klarte ikke å holde meg.. Hvorfor er hu så gira på å ta denne mannen, men ikke han gærningen som knuste ruta mi i rent sinne samtidig som han trua med både det ene og det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider