high octane Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ikke meg som er tatt nei. Har hærja med rød opel i trondheim sentrum noen ganger ja, men i dag knærta jeg bakakslingen på opelen, så det blir ikke noe flere anmeldelser på den opelen på en stund nei. Eneste jeg vet jeg har blitt meldt for i Trondheim, er litt burning oppe på Brundalen videregående skole. btw: noen som har en bakaksel til opel omega 2,0i liggende, som de ikke har bruk for lengre? Jeg har i allefall bruk for en. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Håper det ikke blir en trend at folk med rød opel fratas lappen i Trondheim..:P ja men du kjører jo så pent så :tannløs: Ja, det har jeg også merket meg! (neida, alle her inne kjører jo så fint atte :lol:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Kjapp bil 22.10.06 - 13:30 Hvis dette er en Nissan Skyline, er den en av verdens raskeste serieproduserte biler. Den er nektet registrert for veibruk i Nord-Amerika, og får kun kjøres på bane... USA er jo kjent for sin liberalisme når det gjelder biler. J.fr. V-8-'ere og heftige sportsbiler, men DENNE godtar de ikke... Få den vekk fra trafikken! Av: besservisser Svar på innlegget Skyline 22.10.06 - 12:33 Det er en hvit Nissan Skyline som driver med den samme bedritne kjøringen i sentrum hver kveld. Håper de tar den å. Hvis ikke skal jeg stjele min nabos hjul-laster å parkere oppå den Av: riskokerhater dette kan jo UMULIG stemme? man får jo regga "hva som heldst" i statene jo.. + det er jo en rekke biler som er LAAAAANGT råere enn skyline rett fra fabrikken.. men har ikke hørt noe i nerheten av dette før.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ta det helt med ro jones... Du kan flytte til statene og kjøpe deg en skyline med amerikanske skilter og bruke den på amerikanske veier Meeeen, det var vel kanskje ikke det som var planen din :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 dette kan jo UMULIG stemme? man får jo regga "hva som heldst" i statene jo.. + det er jo en rekke biler som er LAAAAANGT råere enn skyline rett fra fabrikken.. men har ikke hørt noe i nerheten av dette før.. eff.. mere myter... Skyline kan regges i USA.... Et eksempel: http://fast4wheels.com/ Your source for U.S.A. LEGAL and REGISTERED high performance Nissan Skyline GT-R and Nissan Silvia S15 and other JDM (Japanese Domestic Market) cars Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ta det helt med ro jones... Du kan flytte til statene og kjøpe deg en skyline med amerikanske skilter og bruke den på amerikanske veier Meeeen, det var vel kanskje ikke det som var planen din :D Nei det er nokk ikke helt en skyline som er planen nei,. selv om det er relativt knallrå biler :D men saken var bare at jeg holdt på å falle av stolen når jeg leste det der.. what the FU*K is the world commin to?!?!.. heldigvis var det bare et tomt rykte Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett4ever Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 HAHA, for noen kommentarer på adressa.no uff uff ikke bra, er vanskelig nok å få godkjent biler sånn som det er, så trenger ikke dårlig reklame for å skape mere vanskligheter for ærlige folk som har lyst på en bil ikke alle andre har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Regner med det er denne fyren det er snakk om? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Politiadvokat Ann Charlotte Benberg er av en annen oppfatning.Samme h*** som mente at det ikke var straffbart å komme med trusler og å knuse ruta på bilen min i april i år... Makan til dobbeltmoral Klarte ikke å holde meg.. Hvorfor er hu så gira på å ta denne mannen, men ikke han gærningen som knuste ruta mi i rent sinne samtidig som han trua med både det ene og det andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Regner med det er denne fyren det er snakk om? jau hanj jah Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Han Har en plommerød omega A ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Han Har en plommerød omega A ;) Hadde mener du vel:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 - Beskyldningene er veldig overdrevet. Jeg har aldri vært innblandet i et uhell med personskade. Jeg er ingen villmannskjører, hevder mannen. viss du isje e en villmannskjører.. kordan i huleste greier du å få så mange klager?:p har i alle fall erta på seg noen folk da....:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Hadde mener du vel:op: Haha. Har de beslaglagt den for alltid eller?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 har vel bare lov i maks 1 år tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg