Sprauten Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Slenger meg på her jeg også. Noen som kan forklare hvordan man kan skifte pæra i styrepanelet til cupevifta uten å ødelegge hele styrepanelet?? Haha, ja! Raserte hele dritten jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Slenger meg på her jeg også. Noen som kan forklare hvordan man kan skifte pæra i styrepanelet til cupevifta uten å ødelegge hele styrepanelet?? Du må faktisk ødelegge viftestyringen for å skifte farge på lyset. Pæren er nemlig støpt inn.. Tok bilder igjennom hele prosessen, men serveren jeg hadde de på gikk ned. Skal se om jeg finner de, så kan jeg lage en guide Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er jo ikke såååå vanskelig da, mener å huske at du demonterer først den grå delen på baksiden fra den svarte (låner forresten noen bilder av magnusvw,håper det går greit, hvis ikke send meg en pm!!!) Og på den grå greia så ser du pæra, den skal ut, men da må du sage av litt av den utstående saken på baksiden som man ser at magnusvw har gjort her: Men det er ikke nødvendig å kappe så mye som han har gjort, hvis man kapper så det blir igjen litt til så er det en svart ring som pæra sitter i, der passer det veldig fint med en 5mm diode, skulle nesten tro den var laget for det! ;) hehe Du ser forresten pæra nederst til høyre på det bildet her, rundt den er ringen: Etter å ha funnet ut hvordan dioden skal ligge for å gi best lys (så det sprer seg mest mulig) så slenger du litt lim nedi der bare for å være sikker! :) Håper dette var til litt hjelp hvertfall, hvis ikke mener jeg å huske det var en guide eller to på golf2.dk Etter å ha ordnet blått lys i speedo, turteller og vifte greia så mangler bare hanskerom,bagasjerom og taklys så begynner det å ligne på noe! :D hehe Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ah, der var jo bildene jeg letet etter! Thanks;) Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ah, der var jo bildene jeg letet etter! Thanks;) Du kjøpte et sånn 'startkit' på dioder.no ? Hva er forskjell på fargene, ser det står innvendig, utvendig osv! Du har lagt opp med egen bryter for alle diodene eller ? Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Du trenger vw kit 2: http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_33&products_id=198&osCsid=6102da8201b111b131cc57f7de5e7b19 Mens denne er til evt. digital klokke: http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=24_33&products_id=197&osCsid=6102da8201b111b131cc57f7de5e7b19 Og her har du diode® til vifte styrings saken: http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=22_61_107&products_id=392&osCsid=6102da8201b111b131cc57f7de5e7b19 Og her har du til knapper og brytere, litt usikker hvor mange du trenger men tror det er 2 dioder pr knapp/bryter: http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=22_61_107&products_id=420&osCsid=6102da8201b111b131cc57f7de5e7b19 Hva mener du med innvendig og utvendig?! Du trenger ikke bryter for diodene vel, du burde vel stort sett ha lys i interiøret?!? Eller har jeg misforstått helt nå?! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Halla folkens! Jeg har dioder fra dioder.dk i mine instrumenter, ordna det for snart 2 år siden eller noe sånt. Jeg har hvite birba skiver og diode pærer med to slike "tentakler" på . Problemet er at de funker for bra. Lyset er så skart at jeg får vondt i øyene etter en times kjøring. Montro om det er pga. de hvite skivene (reflekterer lyset bedre enn de originale sorte) eller er det bare diodene som er for sterke?. Vil hvertfall advare dere... jeg er på leiting etter svakere diode pærer.. . Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Du kjøpte et sånn 'startkit' på dioder.no ? Hva er forskjell på fargene, ser det står innvendig, utvendig osv! Du har lagt opp med egen bryter for alle diodene eller ? Kjøpte alle diodene på clas ohlson og loddet på motstander selv. Er nok mye mer arbeid enn å kjøpe fra dioder.no, men koster mye mindre og tar mindre tid å få de. Har ikke egen bryter nei. Går på tenningen. Akkuratt likt det gamle lyset. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg