MercFreak Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Ringte volvo i dag og hørte om svart listverk, breie typen, joda dette var ikke gått ut og de kunne ha det i morgen, MEN, prisene var syke, hørte pris på 1 list og det var dør, pr dørlist kostet det godt over 750kr+MVA, kan da tenke deg bakskjermene, fytti rakker'n.. Tror jeg skal leite lengere etter brukt jeg! :) breie sorte llister på dørene er forholdsvis lett og løse, korter inn dem bra bakskjerma på en vanlig 240 så har du de i hvertfall :) bakskjermer kan også løses ved skjøting.. er det fortsatt mulig og få detta nytt på volvo altså? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 jepp, de sa så! ikke noe problem mente de! Men uansett så var det meeeget dyrt, fått tak på noe lister til bakskjermene som er skjøtet. henter de ved månedskiftet, dørene gjør jeg slik du sa. og resten har jeg da jeg har ett komplett kitt til 244! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 da har det skjedd litt.. men er nok mye igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 AT motoren i første omgang også, da.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 nja vi får se om jeg i det hele tatt gidder det med det første.. er litt usikker her nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 må få kasta på bilsteina snart og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 hmmmmm.... har du vurdert runde lykter? er jo d som hører til 242:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 finfin den kjerra di lassis ^^ Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ekren : takker! begynner og komme seg.. Går smått men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 luigi : Ingen fasit på att 242 skal ha runde lykter.. 242'n kom jo også slik som dette så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 tror du har litt farge forskjell lasse.... har du kjøpt nye børster ennå.ellers ser det bra ut bare resten igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 er ikke rart det blir fargeforskjell når resten av lakken er 28 år gammel og skikkelig falma! :D hehe men en polering\rubbing burde vel hjelpe litt, fant en annen børstebro så jeg satt i den.. Funker fortsatt.. faktisk.. Utrolig :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 du kunne jo sprøyta hele bilen når du var i gang da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 :D :rolleyes: :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg