MercFreak Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ser man det ja bytta litt deler nå, du må få deg skikkelige lsiter rundt hele da, ser litt dumt ut med bakluka og forskjerma :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 kjempe pen bil :) stå på og skaff nye lister :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Dæven det gjorde seg! :D Ser jo bare LITT bedre ut en da du kjøpte! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 ja begynner og komme seg. hehe! driver og prøver og få tak i lister, men ikke like lett.. Så hvis du veit om noen skrik ut! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 ja begynner og komme seg. hehe! driver og prøver og få tak i lister, men ikke like lett.. Så hvis du veit om noen skrik ut! :D Desværre, men kommer jeg over skal jeg rope til deg :P Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Hadde vært fint.. Fikk på nytt tanklokk og leppe under fangeren i stad.. sprøyta i går :D blei litt bedre enn det rustene tanklokket som satt der samt svart leppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 fiks bilde av det da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 lister på dørene kan du korte inn fra bakskjerma fra en 4 dørs da Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 ja det er jo sant.. får jalle til noe vel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 pent lasse :) fortsett så blir detta knall :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 vel takk.. Vi får i hvertfall satse på det.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 kommer du og fikser litt på min også? :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Pen bil, Bra det du har fått til så langt. Hvilken maskinist skal du ha nedi den da? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 maskinisten blir det samme fremover, så sant ingen har en bensinpumpe til 21at liggende.. hehe, Lms, jasså er du litt u motivert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg