Gå til innhold

Hvilken delebil skal jeg kjøpe?

Ranger emnet

espenaa

Anbefalte innlegg

Skal bygge om en Kadett D GTE til 2.0i 16V

Hvilken delebil kan jeg bruke?

Disse er alternativer:

Calibra 2.0i 16v

Astra gsi

Kadett e gsi 2.0i 16v

Vectra 2000

Noen av disse som blir vanskelig med tanke på girkasse osv?

Hva vil dere annbefale?

noen andre biler jeg kan bruke?

Må koste under 20.000 levert i norge

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

okey :) du har vist litt rust og jobbe med! har selv en kadett d 1.3 automat.. hehe kunne virkelig tenkt meg litt mer power i den ja! men vet ikke helt hvilken motor jeg skal bygge om til eller om jeg i det hele tatt skal gjøre det.. bilen er forøvrig i meget god stand.. kun gått 77.000 km nå! :D og kun noen flekker med rust enkelte steder i lakken.. ståt i garage hele tiden! :D

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som vet om det vil være mye jobb å bygge om til en 2.0 8v gsi motor? må jeg bygge om til skrive bremser bak? og vil det være vanskelig å få godkjent noe slikt? noen som vet? :)

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G-Racing

er det noen som vet om det vil være mye jobb å bygge om til en 2.0 8v gsi motor? må jeg bygge om til skive bremser bak? og vil det være vanskelig å få godkjent noe slikt? noen som vet? :)

du trenger ikke skivebremser bak. jeg har forresten motor og bremser liggende hvis du (eller noen andre) skulle være interessert?

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey! takk for svar! :) vet ikke om jeg kommer til å gjøre dette men.. greit å vite! hvor mange hk kan jeg få ut av en 1.8 gsi da?

- porting og planing av topp, trim kam, større grenrør + eff.anlegg og kon filter..++ ? og va vil noe slikt koste?hva mener dere er det vært å bruke såpass med penger på en så gammel bil? eller bør jeg satse på en nyere bil? :rolleyes:

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider