olehenri Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 blir sinnsykt fett det der ser det ut som :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Nja...Håper på det...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hehe, blir nok det ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Får vel legge ut noen bilder da...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 hvordan festet du sideskjørtene? orginalfestene? ser ut som de er poppet fast? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 hvordan festet du sideskjørtene? orginalfestene? ser ut som de er poppet fast? Øverste delen av sideskjørtene er originale, så festene og alt sånn er originalt. Nedre delen er fra EK (96->) civic. Skjørtene er 3cm lavere enn originale EK skjørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Øverste delen av sideskjørtene er originale, så festene og alt sånn er originalt. Nedre delen er fra EK (96->) civic.Skjørtene er 3cm lavere enn originale EK skjørt. Skjønner (tror jeg), du bare monterte de utenpå? hvordan gjorde du det? Edit: hvordan var tilpassings prosessen? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Skjønner (tror jeg), du bare monterte de utenpå?hvordan gjorde du det? Edit: hvordan var tilpassings prosessen? Hmmm... litt vanskelig å forklare sånn bare ved å skrive... Men kan forklare det "live" en gang...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hmmm... litt vanskelig å forklare sånn bare ved å skrive...Men kan forklare det "live" en gang...;) hehe, høres ut som en "mandate" Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 ble så grom denna nå, får helt vann i munnen :P Men syns ikke baklyktene passet helt inn nå, ikke like bra som de gjorde med forrige stuket ditt, men fette ta, de er spes, så digger dem læll! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hehe, høres ut som en "mandate" Hmmm.... that sounded kinky... mulig jeg trekker meg...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 ble så grom denna nå, får helt vann i munnen :P Men syns ikke baklyktene passet helt inn nå, ikke like bra som de gjorde med forrige stuket ditt, men fette ta, de er spes, så digger dem læll! :D Takk..:) Baklyktene blir nok der... Synes ikke det ser så ille ut live selv egentlig, mulig det bare er meg men... Er bra ikke alle liker alt, da hadde det jo ikke vært så spesielt heller...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_evensen Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Nice car;) Siter Toyota Arctic Truck "35 00(Vinter)(Til Salgs) Audi S3 03 (Bruksbil) Honda Civic Turbo 97 (Extrem) Sponsor: http://WWW.MCARDESIGN.NO http://WWW.AT-PERFORMANCE.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Takk..:) Baklyktene blir nok der... Synes ikke det ser så ille ut live selv egentlig, mulig det bare er meg men... Er bra ikke alle liker alt, da hadde det jo ikke vært så spesielt heller...;) Akkurat! Det som gjør det knall! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 syns jeg så den på hovedtreffet (VACN) skjønner du.. ble bra dt der;) felgene passet i alle fall bra nå;) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg