Jap_son Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 syns jeg så den på hovedtreffet (VACN) skjønner du.. ble bra dt der;)felgene passet i alle fall bra nå;) Takk...:) Ja, var der å dømte jeg... Felgene skal få svarte eiker, så da passer de forhåpentligvis enda bedre til bilen...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Har mottatt ITR bremsekraftforsterker nå...:) Ellers har jeg montert "F1" carbon speil og lakkert senteret på felgene svart... Må si jeg ble fornøyd med det...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 så den i elverum her om dagen! ble utrolig fett med svart senter på felgene;) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 så den i elverum her om dagen!ble utrolig fett med svart senter på felgene;) Thanks! Gjorde seg det ja...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 men hva skjer vidre med bilen din a? Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 må bare si det igjen, flott bil:D og fine specs under panseret. har du bremset den? regner med at den går friskt:D har lyst på et lignende oppsett selv. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Nei, den er ikke bremset. Har havnet litt mere godis på verkstedbenken også. Hondata s300 og ITR ventiler og ventilfjærer...:) Vet ikke om bilen blir klar med dette denne sesongen, men muligens neste år... tiden strekker desverre ikke til alt som skulle vært gjort...;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Vet ikke om bilen blir klar med dette denne sesongen, men muligens neste år... tiden strekker desverre ikke til alt som skulle vært gjort...;P tell me about it:P jeg har lyst på hondata s300 selv. blir nok å kjøpe en etterhvert. uansett, rå bil! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Takk for det! :) Ikke så veldig rå slik den står nå i deler men...;p Kan jo skrive litt mere små ting jeg har handlet til bilen også mens jeg først er her inne (ikke så ofte...) LMAer til toppen, toppakning, topplokksbolter, mugen termostat og viftebryter som iverksetter ved lavere temperatur, visteon fullsize alu radiator, ngk silicone pluggkabler + endel jeg ikke kommer på i farten...;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 høres bra ut:D har sett litt på den mugen-termostaten selv. hvor fant du den radiatoren? har også titta litt på endel andre jdm-radiatorer i alu, men ingen av dem er fullsize... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 høres bra ut:D har sett litt på den mugen-termostaten selv. hvor fant du den radiatoren? har også titta litt på endel andre jdm-radiatorer i alu, men ingen av dem er fullsize... King motorsport har jeg handlet. Jeg fikk feil radiator da, så måtte modifisere noen fester og flytte vifta... Bestilte fullsize til EG/EK, men fikk til EP...:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Bestilte fullsize til EG/EK, men fikk til EP...:p typisk... akkurat som at jeg fikk eksos til HB når jeg bestilte til sedan:P menmen, shit happens! bra du fikk fiksa det. har du noen under-the-hood-bilder? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Nei, har desverre ikke det nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Her har det vært stille lenge...:P Livet har fått litt andre prioriteringer enn bare bil, men har fortsatt civicen stående. Ser ut til at prosjektet drar ut i tid, men planen er en gang å få den opp og gå igjen...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg