Jap_son Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Detta blir bra Svein. Rimelig fin denna bilen din.:happyhappy: Satser på det...:) Får håpe vinteren er lang nok i år da, for blir vel noen sene kvelder før den er klar til våren... Men man må ofre litt...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Las Vegas Coupe Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Nice Ride Sebvtec!!!!:D Siter Tom Mackle Crusing in Las Vegas http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Nice Ride Sebvtec!!!!:D Thanks!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Tror det kommer til å bli über fett med lippene og vingen. Komer til å bli et konge look. Hvordan frotlippe er det? "type-r"? orginal sideskjørt, baklippe? og hvordan vinge? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Tror det kommer til å bli über fett med lippene og vingen. Komer til å bli et konge look. Hvordan frotlippe er det? "type-r"? orginal sideskjørt, baklippe? og hvordan vinge? Er "Type R" leppe foran, EK (civic 96-00) sideskjørt og JSP motorsport cf-vinge. Bak skal jeg lage leppe selv...:) Skjermene foran må endres i fasong for å passe mot sideskjørtene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hehe, mente der var noe kjent med sideskjørtene.. (LOL har jo sånne selv) Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hehe, mente der var noe kjent med sideskjørtene.. (LOL har jo sånne selv) haha.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 hehe, mente der var noe kjent med sideskjørtene.. (LOL har jo sånne selv) Stemmer nok det...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tdi-Meister Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Sinnsykt fin Honda... lykke til videre svein.. Gleder meg til å se den live til Sommern.. Kanskje vi ska Kappkjøre litt på bane og.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Sinnsykt fin Honda...lykke til videre svein.. Gleder meg til å se den live til Sommern.. Kanskje vi ska Kappkjøre litt på bane og.. hehe Takk for det! Det gleder jeg meg til også! Ja, det hadde vært spennende...;) Du vinner med moment og jeg med turtall...:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Har såvidt begynt å tilpasse sideskjørtene. De blir senket 3cm. Har målt meg frem til dette og det blir perfekt i forhold til høyden på frontleppa.:) Legger ved noen bilder så dere kan se sånn ca hvordan det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Her er ett bilde av motorrommet slik det ser ut nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Dette blir drit bra, stå på. Najst motorrom:phatyo Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Dette blir drit bra, stå på. Najst motorrom:phatyo Takk!:) Ja, håper det... Er det som er målet...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ja, det går ikke så fort her... Overtid på jobben og diverse andre ting tar jo som regel litt mere tid enn beregnet... Men noe har jeg da gjort... Har tilpasset og montert frontleppa og slipt og fjernet en del lakk på fangeren... ellers er det mest finpuss igjen på den... samt å tilpasse fangeren mot skjermene etter at hjulbuene har fått sin nye fasong... Fuging/liming og sliping i skjøten mellom fanger og leppe, for å få jevn overgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg