Gå til innhold

Audi A4, en bra bil?

Ranger emnet

HusebyRS

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ville gått for den første jeg.. Da har du og facelift lykter forran og bak, pluss den er gått mindre..

Men for å se på det fra den andre siden, så får du jo facelift lykter forran og bak for under 8000kr som er prisforskjellen på bilene. Bare å sette igang å prute!

men så har jo den blå mye mer utstyr, blandt annet takluke som er ganske bra og ha...

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg noen dårlige vinterdekk i fjor, men bilen er helt grei. Blir fort varm (både motor og innvendig). Eneste jeg hadde problemer med var at bærearmene foran (tror det var de) skrapa neddi hele tia når jeg kjørte på litt sporete veier. Så ble til at jeg balanserte oppå de sporene. Også klikka bensin måleren en gang i vinter, tror det ble litt for kaldt for den :S

På sommerføre har jeg ikke noe å klage over. Flott bil :) Sitter bra i svingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg noen dårlige vinterdekk i fjor, men bilen er helt grei. Blir fort varm (både motor og innvendig). Eneste jeg hadde problemer med var at bærearmene foran (tror det var de) skrapa neddi hele tia når jeg kjørte på litt sporete veier. Så ble til at jeg balanserte oppå de sporene. Også klikka bensin måleren en gang i vinter, tror det ble litt for kaldt for den :S

På sommerføre har jeg ikke noe å klage over. Flott bil :) Sitter bra i svingene

men spinner den mye?

Har den noen problemet opp slappe bakker?

jeg vet jeg ikke skal forvente noe Quattro-greier, men hvordan fungerte det for deg?

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gi deg et råd du bør ta på alvor, IKKE KJØP AUDI

eier en audi a4 1.8 20v med 135000km på telleren , og min erfaring med denne bilen er bare problemer DYRE problemer , har kosta på bilen min 50000kr i deler som har røke , har satt den for salg og skal aldri mer eie en bil med fire ringer . Men for all del det er en god bil og kjøre nor det virker .

mvh

en rasende lei audi eier

audi a4 stv 96mod

x honda prelude 2.0 16v 93mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv og man har dårlige erfaringer med en bil så trenger det ikke bety at alle audier bare er problembiler som detter ifra hverandre :) som med alle andre bilmerker så kan man være veldig uheldig med en bil å plages mye. Nå skal ikke jeg si at a4 er den mest problemfrie bilen, men det skal ikke være usagt at det er mulig å være heldig med et kjøp også da ;)

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider