Gå til innhold

Audi A4, en bra bil?

Ranger emnet

HusebyRS

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nærmer meg 213 000km med min bil nå. Har ikke blitt noe dårligere enn den var når jeg kjøpte den (da hadde den gått 187 000). Så lenge den har blitt godt behandlet og fulgt servicer burde det ikke være noe i veien med den. Er en av disse reimene (husker ikke hvilken) som skal/bør byttes på 210 000km, så kan være greit å undersøke om det er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OEL er oljeskiftservice

In 1 er inspeksjonsservice(den som er hvert år)

In 2 er inspeksjonssevice med tilleggsarbeider, så ja det er storservice.

Står i instruksjonsboka

Som er tysk... kan ikke slikt :P

storservice ja... uffameg... det er dyrt?

noe man kan gjøre selv?

og så har jeg en slik greie med at det sier *duuut---duuut----duuut----duuut----duuut* av og til i spillern... Bose.

Hva pokker betyr det??

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som er tysk... kan ikke slikt :P

storservice ja... uffameg... det er dyrt?

noe man kan gjøre selv?

og så har jeg en slik greie med at det sier *duuut---duuut----duuut----duuut----duuut* av og til i spillern... Bose.

Hva pokker betyr det??

Du har ikke bare glemt å skru av lysene eller radioen når du har stoppet motoren da?:P

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gi deg et råd du bør ta på alvor, IKKE KJØP AUDI

eier en audi a4 1.8 20v med 135000km på telleren , og min erfaring med denne bilen er bare problemer DYRE problemer , har kosta på bilen min 50000kr i deler som har røke , har satt den for salg og skal aldri mer eie en bil med fire ringer . Men for all del det er en god bil og kjøre nor det virker .

mvh

en rasende lei audi eier

Tja, Å ikke kjøpe audi er litt for sent...eier en Audi 80 2,0 Sedan selv, fra familien jeg kommer fra har det alltid vært Audi (flest) og VW som gjelder, og jeg kan ikke si at noen av disse har vært noen betydlige dårlige biler, eneste bilen vi hadde en del trøbbel med var en 00- Audi A6 2,4 Quattro Ambientè Sedan hvor forrige eier ikke hadde byttet olje noen gang, og kjørt bilen varm slik at stemplene utvidet seg og lagde store, kraftige riper langs alle sylinderveggene...dette fant vi jo selfølgelig ikke ut før et halvt år etter vi hadde kjøpt den (bruktimport fra Tyskland)

Men alle andre Audier vi har hatt, inkuldert de vi har nå (Audi 80 og Audi S6) er det null tull med;)

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lyden kommer under kjøring...

Forsvinner faktisk hvis jeg trykker på spilleren..f.eks om jeg skifter frekvens på radioen.

Er kjørecomputer å slik... vet ikke om det har noe å si ?

Bilen din har ikke ryggevarsling da?

Er vell sikkert ikke dette som er feil, fordi lyden kommer vell når du kjører framover også?

Kan hende det er noen kontakter osv som kan være litt løse eller noe sånt, synes du burde sjekke ledningene ut og inn av spilleren din..

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider