Gå til innhold

Audi A4, en bra bil?

Ranger emnet

HusebyRS

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med klimakontrollen på en 1.6 A4. Går det an å hente fram forbruk osv. på samme måte som på en 1.8T?

På alle klimakontroller med samme utførelse kan du hente ut feilkoder fra klimaanlegget, samt blandt annet hastighet og motorturtall.

Men ikke forbruk og lignende. Da må du ha FIS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update:

Lyden er TA i spiller lol

Flaut.

OG bærebrua dekkes ikke av utvidet garanti lengre... det ble det slutt med ifjor :(

Så da er det duket for 7000 kr i service og bytte av bærebru/drivmansjett.

Sånn er det å ha bil hehe... men da vet iallefall dere som tror at bærebrua dekkes av utvidet garanti (før kjørte 200 000km) at den altså ikke gjør det.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Etter å ha kjørt A4 i en uke nå må jeg si jeg er MEGET fornøyd med kjøpet! Komfort til tusen!

I dag begynte jeg å høre en ulyd. Regner ikke med det er av noen betydning, men jeg hater lyder! Høres nesten ut som en sprayboks som ligger under setet. Altså at når du svinger renner kulen inni sprayboksen over til den ene siden og lager et lite klunk når den treffer "veggen". Nesten akkuratt samme lyd bare at den er mer "isolert" og lavere. Altså at den ikke er så klar som i en sprayboks. Kan høres ut som om den kommer fra under setet, eller litt lenger bak som under baksetene. Vanskelig å høre når jeg sitter i førersetet.

Noen som har vært bort i noe lingnendes? Muligens noe som har ramlet nedi under baksetene da jeg la de ned for å frakte noe langt. Hvordan løfter jeg opp disse for å sjekke der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Etter å ha kjørt A4 i en uke nå må jeg si jeg er MEGET fornøyd med kjøpet! Komfort til tusen!

I dag begynte jeg å høre en ulyd. Regner ikke med det er av noen betydning, men jeg hater lyder! Høres nesten ut som en sprayboks som ligger under setet. Altså at når du svinger renner kulen inni sprayboksen over til den ene siden og lager et lite klunk når den treffer "veggen". Nesten akkuratt samme lyd bare at den er mer "isolert" og lavere. Altså at den ikke er så klar som i en sprayboks. Kan høres ut som om den kommer fra under setet, eller litt lenger bak som under baksetene. Vanskelig å høre når jeg sitter i førersetet.

Noen som har vært bort i noe lingnendes? Muligens noe som har ramlet nedi under baksetene da jeg la de ned for å frakte noe langt. Hvordan løfter jeg opp disse for å sjekke der?

Sitteputa i baksetene er det bare å rive rett opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider