Gjone Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei. Har stilt dette spørsmålet før, men har noen nye spørsmål til tema. Vurdere å sette inn et åpen filter i min audi 100 93mod, er femsylinderet 2.3L Men er redd for at motoren skal suge varmluft. Men har hørt at man kan få varme skjold, men skjønner ikke helt hvordan det fungere. Noen av dere her på forumet som har åpent filter i deres 100 som eventuelt kunne kommet med bilder eller forslag til hvordan jeg kunne ordnet dette? -Gjone Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Et skjold som skjermer den varme lufta fra filteret!? Er det så vanskelig det da? hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Nei, er ikke så vanskelig å forstå, men det jeg så på er jo laget av metall. Og det må jo bli varmt, ergo det må gi fra seg varme, Eller tar jeg veldig feil? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 jo i og for seg korrekt det, men det skjermer for varmestraaling. Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hvorfor ikke få lagt ett varmesjold i aluminium ? så sleppe du å tenke på at det blir varmt. men ett annet spørsmål denne k jetten då e jo fult av ledningar å styr oppå luftfiltere kos vil du då få dette til ???? :anger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hei! Er det ikke innbygd en luftmassemåler i den luftfilterboksen? Har ikke hatt min så lenge så jeg har ikke sett mye på det, men jeg mener noen sa til meg at man måtte ha et slags monteringssett for å forsikre at denne fortsatt funker når man skal montere annet luftfilter. Ikke sikkert det er likt heller da. Jeg har jo bare 2.2l.... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg