Gå til innhold

Til alle dB-dragracing deltakere

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

Jeg må virkelig si meg imponert over årets sesong i Norsk dB-dragracing, nivået har gått opp til egentlig overraskende høyder, moro å se at vi nå nærmer oss 150dB barrieren i alle offisielle klasser, og det er bra!!!

Det er også moro å se at flere og flere satser høyere, har vel aldri sett så mange pandaer på dB-drag noensinne i Norge :D

Og får vel line opp en liten Panda rekke på NM og få tatt noen bilder..

Lykke til på NM, hvor jeg selvsagt kommer, og lykke til videre i neste års sesong :) Detta går bare en vei.....

Også takk til Tor Steinar som har satset hardt på dette i Norge, noe som har gitt en merkbar økning i interressen, noe også sponsorene helt sikkert setter pris på :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe innsats av dere som driver dette!

men du snakker som om sesongen er over, du snakka om vintertreff:)

når og hvor er NM foresten?

2006 Sesongen er uansett over, alle konkurranser som evt holdes fremover nå ligger i 2007 sesongen.

Ang. NM

http://www.dbdragracing.no/nm-finale-info.php

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ening med NP her...

Vi håper alle sammen at interesser øker enda mer. Vi har aldri hatt så mange medlemmer og heller aldri hatt så mange forespørsler om nye medlemmer.

Jeg må også beklage at jeg var litt "grumpy" til noen på lørdag, men det er IKKE morsomt å rase 2 pcer, uten å helt vite HVA grunnen er.

Men, uansett, tusen takk til alle sammen som kom til Autofil, vi jobber videre med NM finalen og den tror jeg blir meget meget bra.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ening med NP her...

Vi håper alle sammen at interesser øker enda mer. Vi har aldri hatt så mange medlemmer og heller aldri hatt så mange forespørsler om nye medlemmer.

Jeg må også beklage at jeg var litt "grumpy" til noen på lørdag, men det er IKKE morsomt å rase 2 pcer, uten å helt vite HVA grunnen er.

Men, uansett, tusen takk til alle sammen som kom til Autofil, vi jobber videre med NM finalen og den tror jeg blir meget meget bra.

Nå har jeg blitt bitt av basillen, så du kommer nok til å se meg endel i sesongen 2007 :)

Skal komme og se på NM, blir sikkert kjempe bra :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke deltatt på dB drag i år, men har vært å sett på 1 dB drag og det var i Trondheim. Syns dere somo driver dette, gjør en utrolig god jobb. Kommer vell tilbake til 2007 sesongen med dB bil, om planene går i boks og alt går etter planen. Plana er vell å konkurere så høyt som mulig. Får se hva vinteren bringer, og hvor godt med tid til overs jeg får..! Takk til Tor Steinar:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kjøper du termlab, og tar et dommerkurs, og SÅ kan du holde dine egene offisielle konkuranser. :)

Hadde jeg hatt peng til det så hadde jeg nok gjort det lett, men så er jeg en fattig student som for tiden lever på grandiosa :(

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider