Zetec Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg må virkelig si meg imponert over årets sesong i Norsk dB-dragracing, nivået har gått opp til egentlig overraskende høyder, moro å se at vi nå nærmer oss 150dB barrieren i alle offisielle klasser, og det er bra!!! Det er også moro å se at flere og flere satser høyere, har vel aldri sett så mange pandaer på dB-drag noensinne i Norge :D Og får vel line opp en liten Panda rekke på NM og få tatt noen bilder.. Lykke til på NM, hvor jeg selvsagt kommer, og lykke til videre i neste års sesong :) Detta går bare en vei..... Også takk til Tor Steinar som har satset hardt på dette i Norge, noe som har gitt en merkbar økning i interressen, noe også sponsorene helt sikkert setter pris på :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 kjempe innsats av dere som driver dette! men du snakker som om sesongen er over, du snakka om vintertreff:) når og hvor er NM foresten? Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 kjempe innsats av dere som driver dette! men du snakker som om sesongen er over, du snakka om vintertreff:) når og hvor er NM foresten? 2006 Sesongen er uansett over, alle konkurranser som evt holdes fremover nå ligger i 2007 sesongen. Ang. NM http://www.dbdragracing.no/nm-finale-info.php Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ening med NP her... Vi håper alle sammen at interesser øker enda mer. Vi har aldri hatt så mange medlemmer og heller aldri hatt så mange forespørsler om nye medlemmer. Jeg må også beklage at jeg var litt "grumpy" til noen på lørdag, men det er IKKE morsomt å rase 2 pcer, uten å helt vite HVA grunnen er. Men, uansett, tusen takk til alle sammen som kom til Autofil, vi jobber videre med NM finalen og den tror jeg blir meget meget bra. Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Ening med NP her... Vi håper alle sammen at interesser øker enda mer. Vi har aldri hatt så mange medlemmer og heller aldri hatt så mange forespørsler om nye medlemmer. Jeg må også beklage at jeg var litt "grumpy" til noen på lørdag, men det er IKKE morsomt å rase 2 pcer, uten å helt vite HVA grunnen er. Men, uansett, tusen takk til alle sammen som kom til Autofil, vi jobber videre med NM finalen og den tror jeg blir meget meget bra. Nå har jeg blitt bitt av basillen, så du kommer nok til å se meg endel i sesongen 2007 :) Skal komme og se på NM, blir sikkert kjempe bra :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Nå har jeg blitt bitt av basillen, så du kommer nok til å se meg endel i sesongen 2007 :) Høres ut som en plan :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Har ikke deltatt på dB drag i år, men har vært å sett på 1 dB drag og det var i Trondheim. Syns dere somo driver dette, gjør en utrolig god jobb. Kommer vell tilbake til 2007 sesongen med dB bil, om planene går i boks og alt går etter planen. Plana er vell å konkurere så høyt som mulig. Får se hva vinteren bringer, og hvor godt med tid til overs jeg får..! Takk til Tor Steinar:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Blææh, jeg blir jo misunnelig av mindre :D Vil også konkurrere.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 da gjør du det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Har du ikke kvalet til finalen, så kan du delta i street open...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 da gjør du det... Vil liksom slippe å kjøre tilsammen 4000km for å komme på en konkurranse :) Søkte støtte til å kjøpe termlab og starte opp igjen i Finnmark, men fikk avslag.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Vil liksom slippe å kjøre tilsammen 4000km for å komme på en konkurranse :)Søkte støtte til å kjøpe termlab og starte opp igjen i Finnmark, men fikk avslag.. da kjøper du termlab, og tar et dommerkurs, og SÅ kan du holde dine egene offisielle konkuranser. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 litt off topic her, men hvordan gikk det med blaupunkt bilen i usa da? Tror jeg må prøve å slå den til neste år da :D Ny bil, nytt anlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 da kjøper du termlab, og tar et dommerkurs, og SÅ kan du holde dine egene offisielle konkuranser. :) Hadde jeg hatt peng til det så hadde jeg nok gjort det lett, men så er jeg en fattig student som for tiden lever på grandiosa :( Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 litt off topic her, men hvordan gikk det med blaupunkt bilen i usa da?Tror jeg må prøve å slå den til neste år da :D Ny bil, nytt anlegg Vi møtes vell et sted i dB drag livet, og karnsje til finalen?:D (optimist) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg