MrDanger Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Kan jo hende vi møtes før det og, kan jo godt hende jeg suser en tur til fosen, for å sjekke utelivet, og bilene der , ikke så langt å dra da ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 litt off topic her, men hvordan gikk det med blaupunkt bilen i usa da?Tror jeg må prøve å slå den til neste år da :D Ny bil, nytt anlegg så ikke ut som team blaupunkt kom blandt de 8 beste hvertfall... Nedtur :( Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ble de ikke stoppet i tollen da? Alltså, de kom seg aldri inn til USA? dette vet jeg ikke noe om Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Vet ikke helt sikkert, så sletter innlegget jeg så det ikke blir noen missforståelser ute å går. Bare hørte det jeg..Men uansett, utrolig surt:( Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hadde jeg hatt peng til det så hadde jeg nok gjort det lett, men så er jeg en fattig student som for tiden lever på grandiosa :( Mail meg hvis du er interessert i å arrangere noe i NordNorge i 2007... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Team Blaupunkt kom seg aldri gjennom tollen.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Team Blaupunkt kom seg aldri gjennom tollen.... Kjipt at sånt skjer når man bruker masse peng på å sende bilen til USA.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det var da kjedelig at di ikke kom gjennom da. Snakk om bortkasta penger Jaja, får håper bilen kommer bort på tur tilbake, så man har en sjanse hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Team Blaupunkt kom seg aldri gjennom tollen.... Var det jeg mente også ja. Snakka med Anders Fleischer.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg