Gå til innhold

Planer for din Polo i vinter??

Ranger emnet

TurboPolo

Anbefalte innlegg

Jau, som topic sier? noen seriøse planer??

Blir Polo20vt norges raskeste Polo??

Får PoloClassic bilen sin opp og gå med G60++++++??

Får g40t bilen klar til våren, og blir den brukt på bane?

Blir det gførr turbo på Detuktioner?

Hva kommer til å skje i den spennende verden av poloer og derbyer der ute i det ganske land??

Mvh TurboPolo uten skikkelig polo på veien

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, som topic sier? noen seriøse planer??

Blir Polo20vt norges raskeste Polo??

Får PoloClassic bilen sin opp og gå med G60++++++??

Får g40t bilen klar til våren, og blir den brukt på bane?

Blir det gførr turbo på Detuktioner?

Hva kommer til å skje i den spennende verden av poloer og derbyer der ute i det ganske land??

Mvh TurboPolo uten skikkelig polo på veien

Hehe.. Det var nesten som å høre "stemmen" i Brødrene Dahl serien... mangler bare "Følg med!" på slutten... ;) hehe..

Men over til topic..; Jeg har mindre planer for min i vinter. Det blir stort sett å planlegge og spare til våren kommer... Jeg venter heller til da med nytt... Å jeg har en god del planer som skal settes i live, både på motorsiden og på stylingsiden... ;)

"Følg med!" hehe..

Mvh :thumb

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermeræman? Trodde liksom lader var "the thrill"?! Får du ikke henta ut nok gamp med G60 lader??

Joda, ikke noe problem det, men det begynner å gå hardt ut over holdbarhet når du kjører med omtrent 3 ganger så mye ladetrykk som laderen er beregnet for, og ikke minst akselerasjon på laderturtall som er over dobbelte av det den er beregnet for.

Kan jo kjøre en K03 turbo på 3-4 bar ladetrykk og se hvor lenge den holder.......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider