Gå til innhold

Kor mykje meiner de denne er verdt?

Ranger emnet

GGGolf

Anbefalte innlegg

før eg legger bilen ut for salg lurte eg på kor mykje eg kan ta for bilen.

Det er ein 1988/89 fra sein desember 88. 1.8 90hk. km 213000. Nye sommerdekk 195/50-15, nye vinterdekk 13" nytt batteri, ny gearkasse, ny frontrute, tårnstivere, sportsratt, cd spiller og alt lagt opp til anlegg (signal, strøm, jord) bytta til svart interiør. Nytt eksosanlegg. 90 fanger, GTI bredding. golf 3 dørhandtak. rustfri under og tectylert. skiftet toppdeksel pakning. olje og filter nett skiftet. handbremsvire skiftet. Ny clutch. skal Eu godkjennast før salg! Ellers er det nye bremser, og nye skiver og klosser følger med (fra tidligere golf) har også en haug andre deler: ekstra sett 90speil, alle ekstra lykter, masser av motordeler, interiørdetaljer.de stygge setetrekka skal selfølgelig fjernes! Eineste som er problemet og det ser dere på bildet: dørene må lakkes. der var en del rust osm eg har fjernet, og den er ferdig sparklet. problem er at eg ikkje kan lakke. Men eg har epoxy grunning og metalliclakk og klarlakk ståande som kjem til å følge med.

tenkte meg kansje rundt 12for den. 15viss eg skal lakkere dørene (for da må eg til lakkerer) er dette urimelig?? Bilen starter alltid og er tekniske meget god!

bilde%201.JPG

bilde%202.JPG

bilde%203.JPG

bilde%204.JPG

bild%205.JPG

bilde%206.JPG

bilde%208.JPG

bilde%209.JPG

bilde%2011.JPG

bilde%2013.JPG

MEn som sagt, den skal selges!

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klistermerker var på den gale ruten. og setetrekket........ Det skal brennest! nei, eg får vel gjerne legge den ut for salg, var litt greit å vite kor mykje de er rimelig og ta for den.. Og i forhold til kva eg kjøpte den for og kva eg har lagt ut, så er ikkje dette en upris!

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider