GGGolf Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 før eg legger bilen ut for salg lurte eg på kor mykje eg kan ta for bilen. Det er ein 1988/89 fra sein desember 88. 1.8 90hk. km 213000. Nye sommerdekk 195/50-15, nye vinterdekk 13" nytt batteri, ny gearkasse, ny frontrute, tårnstivere, sportsratt, cd spiller og alt lagt opp til anlegg (signal, strøm, jord) bytta til svart interiør. Nytt eksosanlegg. 90 fanger, GTI bredding. golf 3 dørhandtak. rustfri under og tectylert. skiftet toppdeksel pakning. olje og filter nett skiftet. handbremsvire skiftet. Ny clutch. skal Eu godkjennast før salg! Ellers er det nye bremser, og nye skiver og klosser følger med (fra tidligere golf) har også en haug andre deler: ekstra sett 90speil, alle ekstra lykter, masser av motordeler, interiørdetaljer.de stygge setetrekka skal selfølgelig fjernes! Eineste som er problemet og det ser dere på bildet: dørene må lakkes. der var en del rust osm eg har fjernet, og den er ferdig sparklet. problem er at eg ikkje kan lakke. Men eg har epoxy grunning og metalliclakk og klarlakk ståande som kjem til å følge med. tenkte meg kansje rundt 12for den. 15viss eg skal lakkere dørene (for da må eg til lakkerer) er dette urimelig?? Bilen starter alltid og er tekniske meget god! MEn som sagt, den skal selges! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 12k bør vel gå, men er du interessert i å selge ekstrasettet med 90 speil til meg?? ;) I så fall send pm =) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 kjøper de ulakkerte dørene.. så kan du finne noen "nye" på huggern før du selger bilen din til 12k! DONE DEAL! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 12-15k høres ut som et godt kjøp om du lakkerer fangerene og dørene.. Men fjern de klistermerkene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Prisen stiger ytterligere 500kr om du fjerner de nedslitte leatherlooktrekkene. Men 12k virket ikke som noen upris det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 klistermerker var på den gale ruten. og setetrekket........ Det skal brennest! nei, eg får vel gjerne legge den ut for salg, var litt greit å vite kor mykje de er rimelig og ta for den.. Og i forhold til kva eg kjøpte den for og kva eg har lagt ut, så er ikkje dette en upris! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg