mx_power Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 noen som vet om en god lim til liming av vinyl og alcantara? sett på installbay men den hadde noe stiv pris syntes eg.. andre alternativer? 3M? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Biltema kontaktlim funker meget bra :) Spaylimet suger... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 du for hva du betaler for hos installbay.. beste limet jeg har brukt Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 både jeg og en kompis av meg har prøvd 3M spraylim, men ingen av oss har fått det til å sitte brukbart... kjøp installbay-limen så er du sikker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 installbay sitt kontaktlim er litt stivere i pris, men den sitter som heia og er tynn nok til å gå "ubehandlet" på sprøyte hvilket gjør den veldig drøy kontra casco eller lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 oki.. e liksom bare litt drit og betale 1000kr for noen liter og sa løsner alt.. hatt mange ubegagelige opplevelser med dårlig lim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Bak i bilen min brukte jeg spraylim fra installbay, sitter som bare juling det:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 mx_power skrev: oki.. e liksom bare litt drit og betale 1000kr for noen liter og sa løsner alt.. hatt mange ubegagelige opplevelser med dårlig lim. Dette limet har jeg brukt 2liter til i hele bilen min, kjøpte en billig lakksprøyte på biltema. Eneste er at du trenger kompresor, men det er jo noe man bør ha ved bilstereo bygging uansett i mine øyne hvis man skal litt mer ut av det enn en kasse slengt baki i spon farge jeg har brukt kompressoren til.. slipemaskin, stiftepistol, spøyte, blåsepistol lim på spraybox har jeg dårlig erfaring med, har prøvd stinger og installbay sitt spraylim.. samme kvalitet så og si. Bra, men ikke bra nok hvis man har en del negative vinkler som skal trekkes. Når det gjelder å trekke vinyl må man bruke en vinyl som puster, ellers så sitter det ikke uansett. Vinyl1 fra installbay er den vinylen jeg er 100% fornøyd med. Den er meget strekkbar og den puster så man kan omtrent trekke alt. Nå ble det litt installbay reklame her, men bra produkter fortjener god omtale Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Er det noen som vet om kontaktlimet fra biltema er tynt nok til å sprayes på med sprøyte uten videre fortynning? Hva bruker man til å tynne ut limet? Tynner? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Kontaktlimet fra Biltema er for tykk til å ha i sprøyte, den har lett for å klompe seg.. Skal du trekke en kasse som er av spon/MDF og skal bruke stoff trekk så fungerer de fleste spraylimmerkene. Jeg har brukt både spraylim fra Biltema og BilXtra og det fungerer meget bra. Skal du derimot bruke vinyl så vil jeg garantert ha brukt de KR. som det koster å kjøpe det fra Installbay. Jeg trakk dørsidene mine med vinyl og brukte kontaktlim, når det ble varmt så bobbla det i trekket. Kjøp kvalitet med en gang da sparer du deg selv for ekstra arbeid senere. Snakker av erfaring. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jajajajaja... Da blir det nok en boks med lim i tillegg i morgen om han har det. Og, selvfølgelig en billig sprøyte fra Biltema eller no. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hvor mye rekker 2 liter til? 2dør sider og dasj og ++++ pluss bagasje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 jeg tror jeg har brukt 2liter i hele bilen min (ODR civic) å der er alt utenom gulvteppet trekt om:) så det er ganske drøyt i bruk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 ca en halv liter mer enn meg da autod :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 da e jo det ikke så gale.. kjøpte noe hos zorba i bergen og da brukte eg 1liter til noen deksler baki.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg