Audi RS Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Lurte på om noen vet hvor mye bredere en S3 er i skjermene contra en vanlig A3? Hvis noen skjønte dette da... Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Det er i hvertfall forskjellig delenr på skjermene fra S3 og A3. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Skjermene på S3 og A3 er det ca 5cm forskjell på i bredden utvendig. Men for det er det ikke plass til bredere felger på s3.... Dette pga. quattroen og at fjærbeina da kommer lenger ut i skjermene en på en a3...... Dette prøvte eg og en kammerat da eg hadde kjøpt felgene mine. Fant da ut at felgen kom like mye ut av skjermene på begge bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Lurte på om noen vet hvor mye bredere en S3 er i skjermene contra en vanlig A3? Hvis noen skjønte dette da... sorry OT: viss det er din bil det er bilde av under nicket ditt, vil jeg veldig gjerne se flere bilder av den! ser jævli strøken ut.. prosjekttråd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 sorry OT:viss det er din bil det er bilde av under nicket ditt, vil jeg veldig gjerne se flere bilder av den! ser jævli strøken ut.. prosjekttråd?? min bil ja, har ingen prosjekt tråd desverre Kan ta litt bilder og info over msn hvis du er int Edit; hørtes litt ekkelt ut det, men du skjønner hva jeg mente! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Her er 2 bilder Rørene til IC'n skal bygges om i vinter + at det blir mer pulver under panseret! Nå, back to Topic Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Først og fremst, jævlig pen bil! Liker felgene, og den clean'e finishen! Mener å ha lest et sted at S3'en er 2,5 cm bredere på hver skjerm? Litt usikker på den men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Skjermene på S3 og A3 er det ca 5cm forskjell på i bredden utvendig.Men for det er det ikke plass til bredere felger på s3.... Dette pga. quattroen og at fjærbeina da kommer lenger ut i skjermene en på en a3...... Dette prøvte eg og en kammerat da eg hadde kjøpt felgene mine. Fant da ut at felgen kom like mye ut av skjermene på begge bilene. Hmm, A3 kommer jo også med Quattro da, blir ikke det samme sak? Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3_Arve Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hmm, A3 kommer jo også med Quattro da, blir ikke det samme sak? Mener og ha hørt at a3 med quattro har mindre plass i hjulbuene (men er ikke sikker)..... Tror også fjærbeina på s3 og a3 quattro er forskjellige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Mener og ha hørt at a3 med quattro har mindre plass i hjulbuene (men er ikke sikker).....Tror også fjærbeina på s3 og a3 quattro er forskjellige. Jeg skal ikke si for sikkert hvorvidt det er mindre plass i hjulbuene på en A3Q enn en FWD, men det går i hvertfall fint med 225/40-18 og rimelig mye senking. Sporvidden på S3 er bredere enn på A3, så det at skjermene er bredere gjør ikke *så* stor forskjell. Fjærbeinene er de samme på A3Q og S3, men det er mulig innfestingen er ulik. (samme coiloversett passer på A3Q, S3 og TT 225Q, f.eks) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg