T O N Y Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 bcb har vell sikkert Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark_dog Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Tja min smak er klart den orginale 740 turbo vingen, enkel å fåtaki brukt, og billig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tæffen Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har også ein turbovinge til salgs. den er tre år gammal og strøken. raude farge....ta kontakt dersom nokon er interessert. ligg berre å tek opp plass uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 kan jo prøve o ggjøre noe som inegn andre har da... lage deg en kopi av den orginale grp.a vinga til 740`n. sånn som er på den ene svarte 740en som står på volvomuseet i sweden... litt arbeid men da har du no som ingen andre har sett så masse før i alle fall. Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 nå er jo detta en litt gammel tråd, men åssen blir det seandes ut med en gruppe a vinge til 240 som ikke er bredda? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 du ser atte ho ikje e brei nok me ein gong.. so da e ikje so veldi fint sånn sett.......vurderte da på min.. mene fant ut atte ho høyre heima på ein 240 i staden... få tak i ei bredda elde drit i da.... meina no eg... Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 hmm.. mye jobb å bredde en el? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 vet ikkje heilt ka de blir til enda..850 vingen var veldi fin igrunn :) noen som har en liggendes ?:) Har en til 240, må jo breddes da. Men 740 er pensest uten vinge, ferdig snakka;) Clean loock! Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 kommer ann på biln, farge,senk osv.. min mangler da liksom noko når du ser den fra siden.. sku ha hatt en eller annen vinge på den.... Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 ja jeg synes 740 kler vinge godt men det er en smak sak egentlig. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 gogo "Extrem" vinge! samme som eg har :D Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 den extrem vingen er noe av det styggeste jeg ser på en 740! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 nja extreme vingen er ikke helt i min smak å passer nokk ikke så ille godt til resta av bilen min men det er jo en smak sak fra person til person:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 trenger man bredde 850 vingen eller er de bare å sette den på?? Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 ja akkurat de samme lurer jeg på og hva av modifikasjoner som må gjøres på vinga? er den i sånn hardplast? kan nesten ikke en dritt om sveising av plast å slikt:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg