Mayhem Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Kjørte hjem fra skolen i dag og møtte en gul Scion xB på brua over McDonalds ved Borg Storsenter.. Kjenner ganske godt til bilen, og trodde ikke disse ble tatt inn til Norge? Bilen kjørte på prøveskilter av plåt.. Noen som vet hvem det er sin? Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Den var vel på autofilmessa så vidt jeg vet Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det er to stykker her i Sarpborg, samme mann som har begge to. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det er to stykker her i Sarpborg, samme mann som har begge to. denne sto på Autofil messa:) ganske artig bil! :) hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 dem selger dem nede ved meny/mazda på gressvik(for dere ikke lokal kjente, i fredrikstad). sett flere på skilter.. :) dem er usa import.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 haha..naboen min har en sånn en. Står noe HIFI merker rundt hele bilen.. Svart med sølv klistre merker. Ser flere av de rundt her ja. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 haha..naboen min har en sånn en. Står noe HIFI merker rundt hele bilen.. Svart med sølv klistre merker.Ser flere av de rundt her ja. den har jeg sett.. den jeg tenkte på når jeg mente jeg hadde sett en på skilter:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 HIFI Klubben har en bil iallefall ja. Tror han jobber i Fredrikstad og bor i sarp. Også er det ei dame som kjører en annen. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Haha, er så stygge de bilene der.. fleste ble vel kjent med dem gjennom Pimp My Ride... hvertfall jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 HIFI Klubben har en bil iallefall ja. Tror han jobber i Fredrikstad og bor i sarp. Også er det ei dame som kjører en annen. Nei, den står 10 meter i fra meg nå den..Står der hver eneste dag, så hvis ikke han er mye på besøk hos noen så bor han her. Har stått her siden våres. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Morsomme biler, synd det er mopedmotor og gnager...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 autopartner i fredrikstad tok inn ca 10 slike biler, og skulle egentlig bygge dem om til varebiler. for da er dem ganske praktiske egentlig. men litt for liten plass i dem, så man hadde endt med og sitte nesten inni rattet hvis stats kassa skulle passet inn i den bilen, så det ble det ikke noe av. men han selger dem med hvite skilt og 5 seter. men hvet ikke om dem skal ta inn noen flere biler en det dem gjorde første vendinga. er jo toyota motorer på 1.6 eller om det var 1.3 husker ikke i farta. men artige biler. på en måte så stygge så dem blir kule. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Tilsvarende Nissan Cube disse eller? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Nei. Nissan cube er eeeenda verre... Står en slik utafor kontoret mitt hver dag. Driver å prøver å finne ut hvem som eier den for så å gi karen en omgang juling! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 autopartner i fredrikstad tok inn ca 10 slike biler, og skulle egentlig bygge dem om til varebiler. for da er dem ganske praktiske egentlig. men litt for liten plass i dem, så man hadde endt med og sitte nesten inni rattet hvis stats kassa skulle passet inn i den bilen, så det ble det ikke noe av. men han selger dem med hvite skilt og 5 seter. men hvet ikke om dem skal ta inn noen flere biler en det dem gjorde første vendinga. er jo toyota motorer på 1.6 eller om det var 1.3 husker ikke i farta. men artige biler. på en måte så stygge så dem blir kule. Det var Honda Element de tok inn. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg