Gå til innhold

Div Gti Deler Selges

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg ikke har tatt kontakt, men det har vært sinnsykt travelt på jobb denne uka... Lover å sjekke det på mandag, regner med det kommer på 179kr.... Du kan gjerne sende en SMS på mandag og gi meg en påminnelse... Er litt alzheimer, særlig i helgene!

Noen som ville ha den fronten....? Den er tøff.......

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by GolfG60Syncro

Interiør, 90fangere, G60 eksos, 60mm fjærer, karosserideler, sorte baklys, sorte/røde baklys, komplett Jetta front med emblemfri 3rillers grill ++++++

Hei og hå!!

hei du har vil ikke en innsprutdyse med dele nummer,

049 133 551A liggende og slenge ?

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Det kan sikkert godt hende, men jeg har ikke ETKA'en på jobb... Hvilken dyse er det, mek eller digi/blå eller gul(oransje)? Jeg har sikkert alle typene.... Selger hele railen i tilfelle...... Kan selges med nye o-ringer......

nye o-ringer har jeg problemet er at knakk den dysa når jeg skulle skifte o-ringene. har bilde av den pga jeg har en med dele nummer 049 133 551 a og en med 049 133 551 de er forskjellige det er til mekanisk innspurt. jeg kan godt kjøpe alle med kommer det an på prisen.

jeg trenger foreresten varmkjøringsregulator temp føler den stor på toppen evnt en bensinmengdefordeler også lag en god pris på alt da?

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider