Gå til innhold

hva skal til for å komme igjennom hos sharif?

Ranger emnet

2 low 4 you

Anbefalte innlegg

jeg sparer 21000 på å kjøpe felga til shariff vist han har de inn, trur ikke bmwen bruker så mye bensin nedover dit. kan jo bo på hotel å ennå ikke bruke så mye som de koster her, er 20"

Hvordan felger er det du skal ha siden du sparer 21000?

Vi regna på et 20" kromsett MED dekk hos en kompis av meg som driver dekksjappe.. de kosta jo under 22000...

Du må jo ha fått en pris på 40000 eller noe hos de du har spurt hos...?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei lokal sjappe her som ga meg en pris nærmere 40 for 20 toms felger. å det var MED rabbat. det gjelder, larzon addict felgene, å sharif selger de til 12+- med dekk og SPINNERE

Sjekk med noen som hører til Jæren dekk om du har de i området ditt...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk innom kontorene til Stavanger Aftenblad eller en annen relativt stor avis for å låne en telefon du kan ringe med, da svarer han nok før du er ferdig med å slå nummeret.

Hehe...

Jaja 2 low 4 you du får ha lykke til... Personlig kan jeg ikke skjønne at du vil handle hos Sharif etter alt jeg har hørt om han...

Det ser jo ut som om du kan risikere å spare endel penger iforhold til de prisene du har fått oppgitt i lokalområdet ditt...

Bare vær obs på at flere som har ringt Sharif og fått oppgitt at han har ditt og datt inne har blitt skuffet når de kommer opp dit. Da har han plutselig ikke det du skal ha inne og så havner du opp med noe helt annet fordi du alikevel har kjørt så langt.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom sharif for å handle dekk 2 ganger, den ene gangen var det til en "vanlig" bil, da var både CI-service og Interdekk billigere!

Den andre gangen skulle jeg ha 315/75-16 mud-dekk til 4x4'n min, det ville han ikke selge til meg, han ville selge 22" chrome-felger med z-markerte dekk eller noe sånt tull... :puke: Det er det mye vits i på en bil som når turtalls-sperra ved ca 135 km/t...

Begge gangene ble det handel hos CI-service!

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. litt off topic, men:

Så sharif på god morgen norge i dag.. Temaet var selvsagt vinter dekk, så kom de inn på det om Sharif fremdeles skifter dekk selv.. svaret var noe ala dette:

Ja jeg gjør nok det. Når man har den hudfargen jeg har så kan man skifte dekk, Og se ren ut på nevene...

Det er så bra, så bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider