Alexanderjr Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det var en som sa: "tror det var i 94 det blei gjort noe med ventilene, eller ventilløfterne slik at det gikk litt bedre!" Noen som har hørdt dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Er det vanos du tenker på? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 din rømpis, eg veit ikke.. som sagt tidligere. ikke eg som har kommet med det:p og ka han meint, må gudan veta.. hørtes for jævlig ut vertfall spør du meg:p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Nilsskog JR: Pga av etternavn og bosted, har du en far ved navn Robert? Kan ikke tro at det er noe annet enn VANOS han tenkte på.... Enkel og dobbel VANOS er jo kjent på nyere BMW motorer. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 vis det ikke er vanosen på 94, va kan det ellers være som har noe med ventil og gjøre som får bilen til og gå bedre? han må jo være fucked han som kom med det! hehe Er i slekt med robert ja. men ikke farn min :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Spør han som sa det hva han mente?! Robert er jo rimelig inne i BMW, han vet det sikkert, hvis det skulle være noe spesielt. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 kom på noen 92mod og nyere med enkel vanos. når det kom med med dobbel vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 vis det ikke er vanosen på 94, va kan det ellers være som har noe med ventil og gjøre som får bilen til og gå bedre? han må jo være fucked han som kom med det! hehe Er i slekt med robert ja. men ikke farn min :p VANOS som betyr at motor har variable kamtider gjør at man får ett mer jevnere drag over hele registeret, da man får utnytta effekten ikke bare på topp men nesten fra bunn av. Merker nok ingen effekt forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hva står forkortelsen vanos for da? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Vanos er det samme som toytoas VVTI variable ventilløftere, som vrtx var inne på. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hva står forkortelsen vanos for da? Variable Nockenwellen Steuerung VANOS kan man sette i relasjon til Honda's VTEC system og som nevnt VVT-i systemet til Toyota. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg