Estrewes Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei! El speedometeret i bilen min har fått adhd og lever sitt eget liv. Det spretter opp og ned akuratt som det vil men det virker som det blir bedre desto fortere jeg kjører. Noen som har noe forslag til hva detta kan værra forno? Evt noen som har Koblingsskjema til el-speedometeret så jeg kan feilsøke litt? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 hei. har du åpnet speedo å sett? hadde samme tendensen på min ifjor vinter, å dte var bare en lapp ifra speedo`n som hadde kilt seg nedi drevet til nåla;) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 ja, har hatt oppe og fiksa allt annet enn speedometeret. allt var def men har fått allt annet opp og gå utenom speedometer. Det hverken teller trip eller total km, og oppfører seg helt bajas. Noen ganger fungerer det også som turteller når jeg ruser motorn så går speedometer opp og ned, så ved bånnrus har jeg 200 :D Jeg har ikke turteller i bilen så det kan ikke være kortslutning mellom dissa. Trenger et koblingskjema så skal nok finne ut a det! Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg