Laaars Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Les artikkelen her: Veltet i svensk elgtest Lo godt da jeg leste dette: Mange har vært skeptiske til hvor stabile enkelte jeeper fra Suzuki er på veien, fordi noen modeller har hatt smal sporvidde, kort akselavstand og et høyt tyngdepunkt. Skepsisen blir neppe mindre nå Haha, det kan jeg skrive under på! :D De fleste her fikk jo med seg at jeg greide å velte på flatmark med Suzuki SJ'en min. Så skepsisen ble neppe mindre da DETTE skjedde: Riktignok så rundtkastet på bildet i Dagbladet litt mer actionfylt ut! :fatality: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hvorfor kjører folk med slike maskiner på veiene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 "Jävlar!":D Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 "Jävlar!":D Hahahha! Lo som f*** når jeg leste det der. Så jævlig bra at når bilen tipper, så er det eneste du tenker på, er hatet mot suzuki. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Merkelig at akkurat denne bilen blir nevnt.. her om dagen kjørte jeg forbi en Jimny som hadde veltet og krasjet i en fjellvegg i en høyresving, hvor de aller fleste holder rundt 60 km/t.. Dama som kjørte kom uskadd fra hendelsen, merkelig nok.. Om noen har serverplass har jeg film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hahahha! Lo som f*** når jeg leste det der. Så jævlig bra at når bilen tipper, så er det eneste du tenker på, er hatet mot suzuki. jävlar betyr faen på svensk ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 WTF? Svensker er rare... Hva betyr "faan"? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 "Faan" betyr "jag hatar suzuki";) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Altså, nå har svenskene veltet med MB A klasse, Ford Focus C-Max, og Suzuki Jimny. Det er rart at det kun er svensker som klarer det? Tror de bør lære å kjøre bil jeg... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hehe;) Må huske hvor de er fra da... Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 jævlar betyr jævlar på svensk og faen betyr fan.. dette veit jeg fordi jeg er svensk.. garantert en norsk person hadde veltet like lett med bilen.... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 garantert en norsk person hadde veltet like lett med bilen.... Nei, for svensker velter lettere enn nordmenn - det er vitenskapelig bevist. *host*:roll: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
droodz Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Altså, nå har svenskene veltet med MB A klasse, Ford Focus C-Max, og Suzuki Jimny. Det er rart at det kun er svensker som klarer det? Tror de bør lære å kjøre bil jeg... Kanskje det er fordi norske bilblader er mer opptatt av å telle koppholdere og å regne ut hvor mange liter bagasjerommet tar, mens svenskene er ute på en bane og gir alt de har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 suzuki - som skapt for norske forhold Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hihihihihi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg