tikka Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 her er min nye golf 4 9mod 1,6 klimatronic higline interiør 17" felge 215x45-17 Caractere: spoiler, grill magic colour baklykte. ta det med ro. den skal senker til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Kjempe pen bil.. Keep it clean! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Den var pen! Nydelig farge.. Hva måtte du gi for denne da? Årsmodell og km? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Pen bil! Hvor kjøpte du spoleren? Lurer på original, men har sett litt på caractere sine også. Kjøpt lykter henn? Har selv de røde og svarte, men syns ikke de passer så godt siden jeg har en veldig mørk bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 gått 116000 99mod 115000 du finner stylingen på norskbildelesenter. første eier jobbey der, så han satte det på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Pen bil! Hvor kjøpte du spoleren? Lurer på original, men har sett litt på caractere sine også. Kjøpt lykter henn? Har selv de røde og svarte, men syns ikke de passer så godt siden jeg har en veldig mørk bil. gå for de svarte hella lyktene. de har jeg på min svarte golf 4. meget pen bil du har fått deg. blir spennende å se hva som skjer senere? har du noen spesielle planer? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg