Gå til innhold

351RS: Granada RSV8 v2.0 , evighetsprosjektet. I år må det vel bli EFI vel?

Ranger emnet

351RS

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå brukt hele helga og litt til å lese meg igjennom tråden din. Er ikke så mye hjemme. Skru masse V8 og Bmw :D

Må si jeg er mektig imponert over bilen og ikke minst eieren.

Tviler ikke på at du klarer de mål du setter deg!

Den rosen du får er velfortjent!!

Stå på! Gleder meg til å lese neste update!! :)

Hele helgen ja!! Hehe, hyggelig at du likte den da.

du får ta og råne en tur til larvik snart!! la larviksfolket se sjønnheten!! veit du har lyst:P

Lenge siden jeg har vært der ja, men kommer nok en tur i løpet av sommeren.

Ja no e det ikkje så længe te gluintan kjæm heim :cheers: :hide

Nei, siste uka nå, så vender vi snuta nordover. Skal vi kappkjøre da?

Utrolig kul bil ass! Så deg i byen her en dag :)

Jasså? Ja var en tur i byen på shopping!! med muttern å fattern. Ja, bruker den til det å, hehe.

hvor mye koster det og bremse bilen? :D

På det arrangementet kosta det 500 kr.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme nok det, e i Nord Norge på ferie for tiden. Kom på mandag, turen gikk kjempeflott, lå på 1,3 liter på mila. Hadde et lite uhell med at startern hang seg oppe ved oppstart, så måtte koble fra batteriet, å prøve på nytt. Men det stoppa oss jo ikke.

Blir her oppe drøyt 2 uker til, så det blir vel litt farting omkring her, kanskje det blir Finnsnes ikveld, å Harstad imorra. vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært mye innom å tittet her,,,,, plutselig så jeg denne bilen i narvik.

Fy fan jeg har aldri likt grandra før jeg så denne.

Fikk tilogmed sitte på flere rundre med 4+ i promillle,

fy for en herlig følelse, det gjikk stygg godt i tilegg.::(

Du husker 351rs, takk for oplevelsen;)

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da ble det Narvik steden denne fredagen. Det var vel ikke sååå mye liv der, men det ble visst tatt noen bilder å slikt, hehe.

Jeg har vært mye innom å tittet her,,,,, plutselig så jeg denne bilen i narvik.

Fy fan jeg har aldri likt grandra før jeg så denne.

Fikk tilogmed sitte på flere rundre med 4+ i promillle,

fy for en herlig følelse, det gjikk stygg godt i tilegg.::(

Du husker 351rs, takk for oplevelsen;)

Bare hyggelig du. Synes nesten jeg kunne se du sikla på bilen, hehe. Virka som du likte den ja.

Jasså! Du driver å kjører pirat i nord:)

Er jo bare hyggelig å treffe ivrige entusiaster, men det ble ikke akkurat noe inkomst denne kvelden, da jeg fikk en jævla fartsbot på tur til Narvik, kl 23.50 på fredag den 13, å purken som stoppa meg, hadde troligvis matpause, da han hadde munnen full av mat. Attpåtil sto de på motsatt side av veien, så han holdt på å bli påkjørt av en møtende bil, når han sprang ut i veien for å stoppe meg. ER DET MULIG????? Visste ikke fartsgrensa på stedet heller, så jeg var rimelig spak da, hehe. Det ble en lovlydig kjøring resten av den kvelden.

OK, så blir det Harstad ikveld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var Harstad unnagjort åsså. Var bra med liv å råning her, ble endel "prøveturer", å litt gummi, hehe. Men turen holdt på å bli avlyst, da jeg røsket av eksosen når vi skulle dra til Harstad. Så da måtte vi mekke en time for å få det orden igjen, å noe sier meg at dette kommer til å skje flere ganger i sommer, da veiene er heeeeeelt ekstremt dårlig her i Gratangen, trudde ikke det var mulig. Så kl 2330 var vi klare med 13 mil foran oss, hehe. Men det var bra liv i Harstad, men det ble sagt at det var noe redusert pga. dragrace i Piteå denne helgen. Gikk tydeligvis rykter over hele byen om denne Grænnisen som skulle komme til byen, da det kom bort folk hele kvelden å spurte, å det var jo litt moro, hehe.

Men jeg tror jeg må sjekke litt understell nå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider