Gå til innhold

351RS: Granada RSV8 v2.0 , evighetsprosjektet. I år må det vel bli EFI vel?

Ranger emnet

351RS

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å min halvparten av det igjen.

Hv er din bestetid med den bilen på SS1?

Jeg mente ikke å rakke ned på bilen din da, tvert imot!

Bare var såpass fornøyd selv med at det gikk så bra med standard bil og gatedekk.

Det er utrolig at bilen din går såpass bra rundt den banen, den har jo endel faktorer mot seg! God jobb utført av deg, ingen tvil! ;)

1:08:45 er den kjappeste tiden i år tror jeg.

Jeg driber fremdeles og venner meg av å kjøre RWD. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alt i orden, bare erter deg åsså litt, hehe.

Skjønner deg godt, du har all grunn til å være stolt, har vært litt inne på sidene deres å sett tidene dere kjører, å er som sagt imponert over hvor bra de Imprezaene går originalt.

Ja, det understyrer nok litt mer enn eks. min, hehe.

Men neste år.......

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det understyrer nok litt mer enn eks. min, hehe.

Det skal du ikke være så sikker på. :)

Er veldig nøytral og fin, men jeg er ikke helt vant med reaksjonsmønsteret når den slipper med hekken.

Er vant til å styre kontra for å rette opp, men på awd er det jo å holde jernet i bunn og peke dit du vil. :)

Edit: men nok om det. Imponerende å få sånne resultater med en gammel granada!

Jeg så på deg når du kjørte, det så ut som det funket meget bra. Nevnte det for han jeg stod sammen med. Underholdende kjøring!

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No worries, mate.

Iceman(han som vant) måtte åsså innrømme at han var imponert, hehe.

Tror ikke jeg pratet med deg der oppe??, men de jeg pratet med, bla iceman, var hyggelige folk, "selv om" de hadde andre biler enn meg. Bare felles interessen er bil, så er det lett å få kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No worries, mate.

Iceman(han som vant) måtte åsså innrømme at han var imponert, hehe.

Tror ikke jeg pratet med deg der oppe??, men de jeg pratet med, bla iceman, var hyggelige folk, "selv om" de hadde andre biler enn meg. Bare felles interessen er bil, så er det lett å få kontakt.

Nei, jeg kjørte bare, og så stod jeg og snakket med en kompis og frøs hele tiden. hehe

Var ikke så sosial der oppe egentlig. :)

Snakket litt med Subarugutta som jeg kjente fra før, men stod mest og jugde sammen med en kompis som dukket opp.

De aller aller fleste viser seg å være hyggelige folk ja. :)

Jeg har ingen skylapper med tanke på bilmerke, det er kule biler og prosjekter fra alle merker egentlig.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta kontakt neste gang vettu, så får du sitte på med meg, hehe.

Den er god! ;)

Har ikke vært i nærheten av en V8 siden jeg solgte den gamle Ford Broncoen min, med 351W og manuell kasse..

Det er vel en lignende motor som det du har det, bare litt slappere? Tror ikke det var mere enn ca 200hk i min. Men grom lyd! hehe

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått ut fingern å lagt ut filmen fra Gatebil. Del 1:

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=hOnPctrvytk"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/watch?v=hOnPctrvytk" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det så ganske så morro ut, utenom polakker elle litauanere eller hva det nå var, i golfen, merklig kjøring på dem...

og gamle gatebil taxien og... er det ikke egene heat for de som vil drifte? de er litt farlige for de som kjører grep virker det ut som.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider