Gå til innhold

Quicksilver Bremset

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

Originally posted by Quicksilver

på Rudskogen hadde jeg ca 400-450hk på hjula:D :D i følge bremsingen når jeg kom til rulla i går.

Hvorfor tar du aldri med den bilen din ut på banen når det er gatebil eller en dag på strippen osv......... Du har jo norges råeste gatebil med 805hk i følge filmen din..........

Helt tragisk at du ikke kjører når du har en så rå bil:D:D:D:D

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ruud: jeg hørte at bilen sto hos de forsatt. jeg skal ut en tur i morgen. tør du stille??

Selv om du har noen andres skilter så er den ikke godkjent. jeg behøver vel ikke utdype det mere.

jeg skyller ingne ting på min bil. toll betaler jeg når jeg evt regger den.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dalhback killer

Bilen min befinner seg på dokka

Så jeg kommer ikke til å komme med noen ferdigstilt

bil i år ,men til neste år så ser jeg deg i speilet igjenn....

:D

Let`s get ready to rumble:op

Apropå godkjent:jeg sliter vel ikke med hk avgift.....gjør du?

Du vet jeg er altig med på det rece for det om dere stiller med nye mere hk..;) ;)

Må bare si den gangen på e6 når dokker la han breit forbi meg når jeg hadde en ca 150-160km/t var rått..

Men er kansje klar til neste sommer vis jeg får solgt bilen..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en gatebil for han har skilter på den;) ;)

:D :D :D :D

Det er ikke en gatebil for han har skilter på den

;) ;) ;) ;)

er vel kanskje en grunn til som folk ikke skjønner og det er at det er vel en utstillings bil og en "pokal" for visning i firmaet, bare at denne er virkelig brukbar til å kjøre fra det meste...

men morro om du oxo kan kjøre litt mer en det du har gjort siden det er SÅ mange som kjører med ikke registrerte biler....

men du kan jo vente til du vet det finnes noe motstand her i landet da hehe

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min befinner seg på dokka

Så jeg kommer ikke til å komme med noen ferdigstilt

bil i år ,men til neste år så ser jeg deg i speilet igjenn....

:D

Let`s get ready to rumble:op

Apropå godkjent:jeg sliter vel ikke med hk avgift.....gjør du?

du har jo ikke akkurat noen bra tider å vise til du heller da !!! og du tørte jo aldri å kjøre noen raske runder, måtte alltid ta det litt med ro så ikke folk så at du ble tatt igjen i hytt og pine.....

seriøst kjedelig eller???? :eek:

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvoMan

:D :D :D :D

Det er ikke en gatebil for han har skilter på den

;) ;) ;) ;)

er vel kanskje en grunn til som folk ikke skjønner og det er at det er vel en utstillings bil og en "pokal" for visning i firmaet, bare at denne er virkelig brukbar til å kjøre fra det meste...

men morro om du oxo kan kjøre litt mer en det du har gjort siden det er SÅ mange som kjører med ikke registrerte biler....

men du kan jo vente til du vet det finnes noe motstand her i landet da hehe

Ingen som har en "Showcar" med 805 hester, du må jo bruke den å!! Helt tragiskt at du ikke bruker den!!

Det er en del av gutta på gatebil og en dag på strippen som kjører uten skilt, så det er ingen unskyldning!!

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

Ingen som har en "Showcar" med 805 hester, du må jo bruke den å!! Helt tragiskt at du ikke bruker den!!

Gi mannen en pause da.. han har vel nå brukt et år, og 3-400 000kr på å få motoren sin i stand til bruk, så han har jo ikke hatt sjangsen før nå!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

Det er en del av gutta på gatebil og en dag på strippen som kjører uten skilt, så det er ingen unskyldning!!

Det er litt dyrere og kjøre med en såpass trimma bil, som han sikkert har brukt flere hundre tusen på og bare få trimma opp og satt opp som han ville, enn og kjøre med en moped med 7hk.. ok?

hadde jeg hatt en bil med 600-800hk, og jeg visste at den ikke var helt som den var (pga dårlig map eller noe sånt), så hadde jeg seff ikke kjørt med den jeg heller.. og det tror jeg ikke at du hadde gjort heller, om du hadde hatt en sånn bil.. du får vente til du blir litt eldre og evt. får sjangsen til og fikse opp noe som koster så mye penger selv, så får du se om det første du gjør er og dra på bane og svinkjøre bilen, uten at du er sikker på at alt er helt perfekt satt opp.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bidz

Det er litt dyrere og kjøre med en såpass trimma bil, som han sikkert har brukt flere hundre tusen på og bare få trimma opp og satt opp som han ville, enn og kjøre med en moped med 7hk.. ok?

hadde jeg hatt en bil med 600-800hk, og jeg visste at den ikke var helt som den var (pga dårlig map eller noe sånt), så hadde jeg seff ikke kjørt med den jeg heller.. og det tror jeg ikke at du hadde gjort heller, om du hadde hatt en sånn bil.. du får vente til du blir litt eldre og evt. får sjangsen til og fikse opp noe som koster så mye penger selv, så får du se om det første du gjør er og dra på bane og svinkjøre bilen, uten at du er sikker på at alt er helt perfekt satt opp.

word!

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider