Gå til innhold

kenwood: protector feil

Ranger emnet

colle

Anbefalte innlegg

hei

her i sta fikk jeg en protect feil på min kenwood spiller, noe som vil si at en eller annen høytalerkabel er i kontakt med metall/karosseriet... greit nok, jeg får sjekke det ut, jeg så over alle steder med skarpe kanter hvor kablene ligger, ingenting der, isolasjonen på kablene var inntakt. men likevel, feil... jeg prøvde å teipe rundt kablene der de lå mot skarpe kanter og prøvde igjen, samme feilen.

jeg koblet spilleren helt av, og på igjen, men fortsatt ikkeno. så nå er jeg rådløs, hva f**n gjør jeg? noen som har peil?

å ja, jeg trykka inn reset knappen hver gang før jeg testet spillern...

sukk...frustrerende..akkurat fått stereo i bilen etter over 1 år uten...så dukker det opp en så liten feil som er så vanskelig og fikse....aaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, enda mer frustrert nå, prøvde å koble av alle høytalerkabler fra spillern og forsterker kabelen og, men samme problemet...hva faen skjer? spillern som er føkka muligens?

Ja det virker som at det er spilleren som er trasjh. Hvis den ikke er gammel så lever den til kjøpssted og de sender den inn for deg. Ellers kan du sende den inn selv også men husk å legge ved kvitteringen. Kenwood sitt service verksted er: Dalens Elektronikk Service as, pb 122, 1483 Skytta. Tlf dit er 67062134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja, nå skal du høre haha. i dag skjedde det no merkelig...den funker igjen... etter et par resets så er alt fint. har teipa oppå spillern nå for å hindre vann i å komme på den igjen.

takk for hjelpa =)

jobber rett ved dalens og hehe. da vet jeg hvor jeg stikker når det skjer no

Lenke til kommentar
Del på andre sider