Gå til innhold

Bertone på Autodb.no

Ranger emnet


MercFreak

Anbefalte innlegg

Småfikset bertone ja :p

 

edit: Dette fikk meg til å tenke på noe.. Fatter hadde en 262 en gang.. Var skinntak etc og :s.

 

Og han var i sverige for å se på en 760 bertone eller no for ett par år siden, var i "utställningskick".. Han dro til stockholm.... Rust rust og atter rust.. Sinna fatter kjørte hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småfikset bertone ja :p

 

edit: Dette fikk meg til å tenke på noe.. Fatter hadde en 262 en gang.. Var skinntak etc og :s.

 

Og han var i sverige for å se på en 760 bertone eller no for ett par år siden, var i "utställningskick".. Han dro til stockholm.... Rust rust og atter rust.. Sinna fatter kjørte hjem...

Finnes ikke noen 760 Bertone.. Bare 780 Bertone.

 

OT: Men den var ikke så verst den der egentlig nei..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker det sidemarkeringslyset, men på den andre siden, er jeg gal!! Crazy insane!!

 

Ellers, 90k er ikke så ille for den bilen der, egentlig..

kjipt panser da :S siden det er bertone, lizm, lol.. asl?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke noen 760 Bertone.. Bare 780 Bertone.

 

OT: Men den var ikke så verst den der egentlig nei..

 

 

Takker, han tittet på en 7 serie bertone ihvertfall.. Tror det var i fyndgarasjen eller no..

 

Må innrømme at jeg har ca null peil på alt annet enn 200 serien, der har jeg antydning til litt peil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen kikket jeg på for nesten to år siden, da skulle den selges i sundsvall området for rundt ca50lapper . Så kommer den plutselig ut på alle norske bilsalg sider for jeg tror det var 130lapper et år etter, "Skeptisk"

Tror det er en kremmer som har kjøpt denne ombygde242 og skal kanskje tjene seg litt cash på oss nordbaggar,"For vi har jo så usansynlig mye penger"

Ps Det er vel 3 tråden på denne bilen eller no sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen kikket jeg på for nesten to år siden, da skulle den selges i sundsvall området for rundt ca50lapper . Så kommer den plutselig ut på alle norske bilsalg sider for jeg tror det var 130lapper et år etter, "Skeptisk"

Tror det er en kremmer som har kjøpt denne ombygde242 og skal kanskje tjene seg litt cash på oss nordbaggar,"For vi har jo så usansynlig mye penger"

Ps Det er vel 3 tråden på denne bilen eller no sånt.

 

jupp.. den var til salgs for 60 lapper en god stund i sverige for 1-2 år sia og da hadde fattern skikli lyst til å kjøpe'n.. det var jo ikke gal pris for en sånn bil.. men nå skal noen plutseli tjene 60000 til på kjerra.. hehe..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker det sidemarkeringslyset, men på den andre siden, er jeg gal!! Crazy insane!!

 

 

har sånnye sidemarkeringslys i museumet mitt butcher! :p

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen kikket jeg på for nesten to år siden, da skulle den selges i sundsvall området for rundt ca50lapper . Så kommer den plutselig ut på alle norske bilsalg sider for jeg tror det var 130lapper et år etter, "Skeptisk"

Tror det er en kremmer som har kjøpt denne ombygde242 og skal kanskje tjene seg litt cash på oss nordbaggar,"For vi har jo så usansynlig mye penger"

Ps Det er vel 3 tråden på denne bilen eller no sånt.

hva om han har shina den skikkelig opp da? Byttet en bunke med slitedeler osv. rett og slett tatt vare på den... Ikke vet jeg, men er vel en grunn til at den har økt i verdi.

 

 

Man kjøper ikke en rusten 240, pusser den opp og selger den for samme prisen igjen. Man vil gjerne ha litt igjen for omsorgen :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om han har shina den skikkelig opp da? Byttet en bunke med slitedeler osv. rett og slett tatt vare på den... Ikke vet jeg, men er vel en grunn til at den har økt i verdi.

 

 

Man kjøper ikke en rusten 240, pusser den opp og selger den for samme prisen igjen. Man vil gjerne ha litt igjen for omsorgen :)

 

 

den bilen var ny restaurert for 2 år sia og superstrøken nesten.. så trokke den har blitt påkosta 50 000 de 2 siste åra :p

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår