JeanDaniél Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Lekker bil Jon Erik!! Elsket felgene dine også, vakke no gale med dem i det hele tatt. eneste er dekk dim.. skulle hatt deg en 35, så litt mye ut med 40.. men det er jo opp til hver enkel:) Uannsett, penpen bil;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Ja finnere med 35, men går dårlig når man kjører på bane ;-) Da skraper du opp felgene i svingen.... Siter Min bil: http://www.garaget.org/?car=74815 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 hehe;) Sant så sant=) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Fin bil du har fått deg der ja :) prøvde en TT idag :) Konge bil å kjøre.. tror det var rundt 250 hk i denne, og sparka godt ifra seg kan man si! Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Da blir det bilsalg her. Legger den først ut her og lufter litt, så blir det finn.no over helgen. Orginalt en TT 225, 2003mod, Bilen har orginalt navi+ alt annet utstyr som er standard. Jeg har brukt ca 150 000,- på den siden jeg kjøpte den. Pris vil ligge på ca 350k Bilen går meget bra nå, holder følge med det meste både på bane og på veien.. Skal opp til Våler til helgen, så hvis noe er interesert så der det mulighet til å se, eventuelt sitte på et par runder. Dette er noe av det jeg har gjort med bilen siden jeg kjøpte den: Skifta regreim og vannpumpe KN åpent luftfilter Sota ruter hos Eclips. 20mm spacere bak 5mm foran. KW variant2 fjærer/dempere EBC Turbo Groov skiver og Green stuff klosser foran. Green stuff klosser bak Bremseslanger fra Earls 3" eksos fra cat med 4" stusser Lakkert baklykter Ny Rieger R-Frame er satt på 3,2 liter spoiler Forge Intercooler Forge DV Relocation Kit Evoheatshield Phenolic Spacer Ny og kraftigere westergate Ny og kraftigere Bensin trykk regulator Ny Turbo 300hk. Frest ut manifold. Kjører oljedamp rett ut, ikke inn i innsug... Fjernet begge katalysatorer Induction Pipe Kitt Bilen er nå tunet av TK tuning, og de har laget programvare kun til min bil. Flere bilder her: http://www.garaget.org/?car=74815 Ta kontakt på je@bernadotte.no hvis du lurer på noe, er ikke her så ofte... Siter Min bil: http://www.garaget.org/?car=74815 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg