Gå til innhold

Hvem av dere "eier" blond berte med BMW 850?

Ranger emnet

Warlock

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by andrej1

Ta å ti still og fjern detta bildet før det blir mer diskusjon. Grunnen til at folk reagerer er kanskje teksta under?

Kanskje han ville legge ut et bilde som skulle provosere, og det har han fått til bra.

Jeg ser i profilen din at du har en kar som pisser på en BMW, var ikke det et bilde for å provosere (evnt vise din avsky fra bilen)?

Jeg er BMW tillhenger, noen er Jesus tillhengere og andre er kanskje Buddah tillhengere. Uansett hvor mye man diskuterer blir man aldri enige.Hva er forskjellen mellom å diskutere hva som er best av BMW og Audi og å diskutere hva som er best av kristendommen og islam?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si en ting her..

Grunnen til at mange vestlige mennesker har fordommer mot Islam har svært mye med at det man ser av Islam er fundamentalister som mener at de gjør alt rett ifølge boka.. Ikke for å beskytte fordommer, men de er ikke lett å fjerne når det er det man ser.. og veldig mange muslimer er faktisk fundamentalister, men det finnes jo i kristendommen også.. så hvorfor driver ikke kristne mennesker med masseødeleggelse?:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det har ingenting med bmw å gjøre det er bare noe jeg har satt på fordi

jeg synes figuren er kul. Det jeg mener er at dette er et bilforum og ikke religions forum og meininga er ikke å provosere på detta forumet. Hvis meninga var å provosere så hadde alle sagt at bilene demmers var stygge kun for å provosere. Meningen er å diskutere biler og ting relatert til biler. Samma for meg om du er bmw tilhenger, jeg har ikke noe imot bilen. Men Audi er best;)

Originally posted by Evjen

Kanskje han ville legge ut et bilde som skulle provosere, og det har han fått til bra.

Jeg ser i profilen din at du har en kar som pisser på en BMW, var ikke det et bilde for å provosere (evnt vise din avsky fra bilen)?

Jeg er BMW tillhenger, noen er Jesus tillhengere og andre er kanskje Buddah tillhengere. Uansett hvor mye man diskuterer blir man aldri enige.Hva er forskjellen mellom å diskutere hva som er best av BMW og Audi og å diskutere hva som er best av kristendommen og islam?

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider