Gå til innhold

NY BIL! 1991 325i

Ranger emnet

Flip_

Anbefalte innlegg

Gratulerer med pen bil! Denne har nesten alt ekstriør og interiør en pen E36 coupe skal ha. Synd den ikke var så velholdt karosserimessig. Bra du fikser rusta fort, for eller så kjører du rundt i krokanbolle utpå vårsiden ;) De vader setene er gode!

..og ta en motorvask ;)

Takk :) Det er en forøvrig en sedan. Setene er rene drømmen har jeg fått erfart gitt. Tror jeg tar de med til neste bil jeg :P

Hehe, motorvask er ikke en dum ide nei.. :happyhappy:

1991 BMW 325i

-X-1987 VW Golf II GTI 16V

-X-1992 Audi 90 Coupè quattro 2.8 V6

-X-1997 VW Passat 1,8T

-X-1993 BMW 318is coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan bli fin! Har alt det rette utstyret:) gratulerer så masse.. synes du skulle hatt et annet ratt, så ser det litt "nyere" ut... sett i et nyere sportsratt fra bmw:) er min mening da:) ellers en knall bil, fine seter ja!!

Rich

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått til innkjøp av ny førerdør og ny venstre bakdør + bagasjeluke:titties: Hentes imorgen for den nette sum av 2000kr hos høggeren. Time hos lakkerer er også fiksa.

I helgen begynner jeg med nedpussing av de andre dørene, samt alt annet av rust jeg kommer over ellers;)

1991 BMW 325i

-X-1997 VW Passat 1,8T

-X-1993 BMW 318is coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil! :thumb jeg kan ikke si at 210 hk med filter, eksos og chip er helt usannsynlig, selvfølgelig er dette antakelser men... kjipt med all den rusten da! men ser du har kommet i gang med fjerningen! skal følge med på denna! :)

BMW CCN Member #7856

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter 193hk originalt og det som er gjort av modifikasjoner er sports filter, eff. anlegg og chip. 17 hester ekstra er jo da ikke helt på bærtur.. Men for all del kom med noe grunnlag på uttalelsen din så bøyer jeg meg i støvet...

Ikke på noen måte skriver jeg for å ødelegge tråden din men for det første er det 192hk originalt. effektanlegg på en sugemotor uten grenerør har ikke store effektøkninga (mere lyd er ikke bestandig det samme som mer effekt). og en chip på en sugemotor gjør heller ikke mye annet enn å optimere tenning og evnt. flytting av turtallsperre, at de lover deg gull og grønne skoger med en chip på en ellers så original sugemotor er du ikke alene om å tro på men antar enn effektøkning på 1-3hk. tror du kan skrive de 210hk dine i snøen til du har fått effekten din på papiret.

Men nok i fra meg, artig bil du har fått deg, tviler på du blir misfornøyd. glimmers bil å ligge bredt med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørre deg om hva du måtte ut med for dennne doningen....?

Hehe, vil egentlig ikke ut med det.. I tilfelle jeg skulle selge den en gang i nokså nærstående fremtid. (militæret om ikke så lenge vettu) Men fikk en grei pris i forhold til tilsvarende 325'r ;)

Håper det ikke skaper mye uro her:P

1991 BMW 325i

-X-1997 VW Passat 1,8T

-X-1993 BMW 318is coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på noen måte skriver jeg for å ødelegge tråden din men for det første er det 192hk originalt. effektanlegg på en sugemotor uten grenerør har ikke store effektøkninga (mere lyd er ikke bestandig det samme som mer effekt). og en chip på en sugemotor gjør heller ikke mye annet enn å optimere tenning og evnt. flytting av turtallsperre, at de lover deg gull og grønne skoger med en chip på en ellers så original sugemotor er du ikke alene om å tro på men antar enn effektøkning på 1-3hk. tror du kan skrive de 210hk dine i snøen til du har fått effekten din på papiret.

Men nok i fra meg, artig bil du har fått deg, tviler på du blir misfornøyd. glimmers bil å ligge bredt med =)

Jeg tar all kritikk som konstruktivt. Fint du hvertfall har konkrete og saklige begrunnelser på uttalsene dine. Nok av dem som bare soser ut noe og egentlig ikke har noe grunnlag for det.

Jeg kan ikke hevde at jeg er av de som kan noe særlig teknisk når det kommer til slike ting. Har bare hatt intrykk av at modifikasjoner som dette skulle få ut mer effekt enn hva du referer til. Det du sier med optimalisering av tenning, samt turtallsperre er jeg forøvrig kjent med. Kommer nok ikke til å ta den på tralla for å "bevise" ovenfor deg at det sitter så og så mange gamp i den. Min opplevelse av bilen holder lenge for meg ;)

Kom forøvrig nysnø idag.. så da var det bare å finne veien på en stor parkeringsplass/ industriområde og skjekke om forrige vinters ferdigheter fortsatt var der... Ble med 45min på glatta og mye bensin borte :P men men... morro er det!

Takker for svar - positive og konstruktive ;)

Filip F.

1991 BMW 325i

-X-1997 VW Passat 1,8T

-X-1993 BMW 318is coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil igjenn filip =)

mye planer for denne eller?

du får legge ut bilder osv =P

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider